سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 60 فیلم سینمایی از تلویزیون در واپسین روزهای ماه صفر از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: تاکنون 143 عنوان در خصوص مناسبت‌های روزهای پایانی ماه صفر شامل رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و موضوع وقف توسط این انتشارات منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا

شهرداری تهران دارای هشت معاونت است که بجز شهرسازی، سکانداران جدید معاونت‌های شهرداری مشخص شدند.

خبرگزاری ایسنا

بورسیه دانشجویی محصلان ایرانی در کشورهای اروپایی از 210 سال قبل تاکنون تاثیر بسزایی در توانمند شدن افراد برای علم آموزی و انتقال دانش و تجربیات روز به ایران داشت. اهمیت این موضوع از 93 سال قبل با تصویب قانون اعزام محصلان ایرانی به اروپا مضاعف شد. در آن سال محصلان ایرانی با 100 هزار تومان، بورسیه دولت در دانشگاههای اروپایی می شدند.

خبرگزاری ایسنا

آئین تجلیل از خیرین و واقفین آستان قدس رضوی درسازمان موقوفات این آستان در تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر توسعه وقف و مشارکت‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی هر کاری انجام می‌دهد، در راستای خواسته واقفین است.

خبرگزاری ایسنا

آیین تجلیل از واقفین و خیرین آستان قدس رضوی و گرامیداشت روز وقف شامگاه یک‌شنبه (11مهرماه) در سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار جدید اصفهان متولد سال 1356، دانش آموخته دکتری مهندسی مواد و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وب‌گاه الف

در جلسه امروز هیأت دولت، سیدرضا مرتضوی به عنوان استاندار اصفهان معرفی شد.

خبرگزاری دانا

سلمان یاوری با با بیان اینکه برنامه‌ها دهه آخر صفر در 10 مورد کلی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در استان از روز اربعین شروع شده و اوج آن در روزهای پایانی ماه صفر خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب گفت: موزه استکبارستیزی در صحرای طبس طی دو سال در حاشیه جاده‌ی یزد به طبس ایجاد و طی دو سال آینده آماده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر امیر عباسی در آستان مقدس امام رضا (ع) به مرثیه خوانی خواهد پرداخت. این مراسم شنبه 10 مهرماه رأس ساعت 16 در صحن جمهوری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. همچنین مراسم دیگری با مداحی امیر عباسی رأس ساعت 23 در آستان قدس برگزار و از شبکه قرآن سیما برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

حسنعلی نوروزی گفت: 500 الی 600 نقطه و هیئت برای ایام عزاداری آخر ماه صفر و برگزاری مراسم اصلی و محوری در ایام شهادت امام رضا (ع) را درنظر داریم تا در هر شهرستان و در مرکز استان یک برنامه به عنوان اصلی و محوری برگزار شود.