سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی با بیان این‌که "نوجوانان و نسل جوان امروز آشنایی کمتری نسبت به دفاع مقدس دارند" می‌گوید: اگر ما ساکت بنشینیم و در برابر حماسه‌های دوران دفاع مقدس و رشادت‌های ملت سکوت کرده و به نسل بعد منتقل نکنیم، دشمن سکوت نمی‌کند و این مسائل را وارونه جلوه می‌دهد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آستان قدس رضوی تدارک ویژه‌ای برای پوشش رسانه‌ای مراسم دهه آخر صفر دیده و شرایطی را فراهم کرده است که عاشقان و دلدادگان حضرت رضا (ع) که امسال به دلیل شرایط کرونایی، توفیق زیارت از نزدیک این بارگاه نورانی را ندارند، از راه دور زائر آقا باشند و از برنامه‌های ایام عزاداری این دهه بهره ببرند. پخش برنامه‌ها در 30 شبکه داخلی و خارجی مدیر رسانه‌های صوتی...

خبرگزاری مهر

موج بازگشت زوار اربعین از مهران شکل‌گرفته، مسئولان از فعالیت قطار مسیر شلمچه خبر می‌دهند و پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی در محورهای کرمانشاه اعمال کرده است؛ اخبار مرزها را در «مهر» بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف افضلی، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه امسال مجوز حضور 500 موکب به خدمت به زوار اربعین در عراق داده شد، اظهار داشت: 20 هزار و 400 ویزا برای موکبداران اربعینی صادر شد و 200 دستگاه خودرو وسایل و تجهیزات موکب‌ها را به عراق ارسال کردند. وی با اشاره به اینکه موکب‌های اربعینی کشورمان در شهرهای زیارتی عراق به زائران...

خبرگزاری میزان

همزمان با آغاز بازگشت زائران اربعین به کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، موکب‌های بنیاد کرامت رضوی در مرز‌های شلمچه و مهران برپا شده و هر روز با طبخ و توزیع غذای گرم و نوشیدنی، از زائران میزبانی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: 15 موکب در مرز مهران و 26 موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مستقر شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق سنت هر ساله در ایام اربعین، کانون‌های خدمت رضوی در استان‌های مرزی برای ارائه خدمت به زائران بازگشتی از اربعین پای کار می‌آیند و امسال نیز مسئولان آستان قدس رضوی با همراهی خادمیارن رضوی در استان‌های مرزنشین برای خدمت‌رسانی شایسته بسیج شده‌اند. توزیع 22 هزار پرس وعده غذایی تا ظهر اربعین در این راستا، کانون‌های خدمت رضوی در استان‌های مرزنشین زیر...

خبرگزاری دانا

مرز مهران در حال حاضر پذیرای بازگشت زائران اربعین حسینی است تمهیدات لازم توسط مسئولان برای بازگشت زائران در مرز بین المللی مهران اندیشیده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین در مواکب عراقی‌ها حضور یافته و با اهدای لوح تقدیر و تقدیم بسته‌های فرهنگی و معنوی به صاحبان مواکب، از خدمات آنان تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ و هویت ملی ما را می‌سازد، اظهار کرد: رشادت‌های جوانان و مردم کشورمان در این هشت سال بسیار زیاد است، در همین راستا بسیاری از هنرمندان و نویسندگان تلاش کرده‌اند تا با آثار سینمایی و همچنین کتاب‌های داستان محور و یا تاریخ شفاهی این فداکاری‌ها را نقل کنند.

خبرگزاری ایسنا

طرح تکریم موکب‌داران عراقی یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین است و 300هدیه در اربعین امسال تقدیم موک‌بداران شد.

خبرگزاری مهر

طرح تکریم موکب‌داران عراقی یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین است که براساس این طرح 300 هدیه در اربعین امسال تقدیم موکبداران شد.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با دهه پایانی ماه صفر، پوشش گسترده برنامه‌های حرم مطهر رضوی در رسانه‌های گروهی آغاز خواهد شد تا تمام مردم ایران خود را در این صحن و سرا حاضر ببینند و از راه دور زائر این بارگاه ملکوتی باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی گفت: همزمان با آغاز موج بازگشت زائران اربعین و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، موکب‌های خدمت‌رسانی این آستان در نقاط مرزی کشور برپا می‌شود.

وب‌گاه الف

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: مرکز تزریق واکسن در رواق دارالمرحمه حرم امام رضا (ع) با همکاری آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیج دانشجویی راه‌اندازی شده است.