سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه عصر ایران

مرکز واکسیناسیون کرونا با همکاری آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیج دانشجویی، فعالیتش را در رواق «دارالمرحمه» حرم مطهر رضوی آغاز کرده است.

خبرگزاری دانا

بخشی گفت: با توجه به اینکه با وجود کرونا محدودیت‌های ایجاد شده و توفیق زیارت میسر نیست لذا برنامه‌های دهه آخر ماه صفر و در ایام شهادت امام هشتم (ع) در قالب پویش سراسری «ایران خانه امام رضا (ع) است» و «همه خادم الرضا هستیم» همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می شود.

خبرگزاری میزان

آستان قدس رضوی با هدف تسریع واکسیناسیون عمومی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی را فعال کرد.

خبرگزاری دانا

این روزها خبرهای زیادی از حضور رئیس جمهور در اقصی نقاط کشور می شنویم، آغاز موج سفرهای استانی آیت الله رئیسی آن هم در روزهای تعطیل نوید بخش پیشرفت در کشور است.

خبرگزاری ایسنا

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی به همراه سید محمد حسینی رئیس هیئت مدیره کتابخانه و موزه ملی ملک و غلامرضا خواجه سروی، مدیرعامل موسسه از بخشهای مختلف کتابخانه و موزه ملی «ملک» بازدید کردند.

خبرگزاری ایسنا

مهدی رسولی با تأکید بر اهمیت ثبت خاطرات رزمندگان می‌گوید: بسیاری از اعضای خانواده نسل جنگ و افرادی که با موضوع جنگ درگیر بوده‌اند، در حال حذف از جامعه هستند و متاسفانه بسیاری از خاطرات شفاهی و کتبی آن‌ها نیز در حال از بین رفتن است.

خبرگزاری میزان

با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان حضور پرشور زائران و دلدادگان حسینی در اجتماع اربعین حسینی، تولیت آستان قدس رضوی نیز امسال در این مراسم شرکت نخواهد کرد و در حرم مطهر رضوی نائب‌الزیاره جاماندگان خواهد بود.

خبرگزاری مهر

سعیدی، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ و هویت ملی ما را می‌سازد، گفت: انتشارات به‌نشر تاکنون 60 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس منتشر کرده است.

خبرگزاری دانا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در دهه آخر ماه صفر، مردم ایران اسلامی با شعار «همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی» از باشکوه‌ترین برنامه‌های معنوی و فرهنگی را رقم می‌زنند.

خبرگزاری میزان

در دهه آخر ماه صفر و با ابتکار آستان قدس رضوی، مردم ایران اسلامی با شعار «همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی» یکی از باشکوه‌ترین برنامه‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی را رقم خواهند زد.

خبرگزاری مهر

حبیب رحیم پور ازغدی، فرزند مرحوم حیدر رحیم پور ازغدی در برنامه جهان آرا گفت: در دهه 70، مرحوم حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی به خاطر نقد به سیاست‌های دولت کارگزاران 24 ساعت بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات آستان قدس رضوی کتاب‌های جدیدی را با تخفیفات ویژه در هفته دفاع مقدس روانه بازار کرد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال ایجاد واکسن هراسی در جامعه است و می‌خواهند با تبلیغات مساله سلامت در جامعه ما ضربه ببیند و مقابله با این ویروس ناپاک و تامین سلامت مردم به نتیجه نرسد آنان با ابزارهای مختلف تبلیغ می کنند که مردم واکسن نزنند.

وب‌گاه عصر ایران

قادری فر دارای مدرک دکترای مدیریت تکنولوژی گرایش تحقیق و توسعه از دانشگاه علامه طباطبایی و دارای چندین مقاله علمی پژوهشی و علمی ترویجی چاپ شده در نشریات معتبر داخلی و ژورنال‌های بین‌المللی است

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از فعالیت‌های این نشر در زمینه دفاع مقدس گفت.