سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این تجهیزات به ارزش بیش از 113 میلیارد ریال شامل اقلامی همچون 100 تخت بستری، 23 ونتیلاتور پرتابل، 23 مانیتور علائم حیاتی، 100 کپسول اکسیژن، حدود 100 هزار سرم تزریقی، 100 تشک بستری، 40 تشک مواج و 50 برانکارد است که با دستور تولیت آستان قدس رضوی، به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا شد. قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اهدای این تجهیزات که ظهر امروز...

خبرگزاری میزان

در راستای حمایت از بیمارستان‌های درگیر کرونا در شهر مشهد، 600 قلم تجهیزات پزشکی بیمارستانی به ارزش 113 میلیارد ریال، با حضور تولیت آستان قدس رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به این دانشگاه اهدا شد.

خبرگزاری دانا

برنامه سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت دولت سیزدهم منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه "به شدت نیازمند تعامل با مردم هستیم" توضیحاتی درباره وجود یک "شبکه قدرت" در بدنه این وزارتخانه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسته ویژه انتشارات قرآنیوم به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در یک کتابخانه موبایلی با عنوان «کتیبه محرم» منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهلت ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت تا پایان مردادماه تمدید شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه با اشاره به دستور امام خامنه‌ای به نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا گفت: فرمایشات رهبر انقلاب احساس مسئولیت سربازانشان را افزایش داده و روحیه تازه‌ای در کالبد آنان دمید.

وب‌گاه تابناک

بنا بر این آشنایی با وضع موجود، برنامه‌ها و سیاست‌های این بخش می‌تواند تصویر روشنی از وضعیت و توان آینده اقتصادی ایران در اختیار مخاطب قرار دهد. بخش صنعت، معدن و تجارت نه تنها می‌تواند سهم بالایی در ساماندهی معیشت جامعه داشته باشد، بلکه می‌تواند اقتدار و کارامدی کشور را برای دستیابی به امنیت، عدالت، رفاه، آزادی، استقلال و عزت ملی تقویت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی آستان قدس رضوی با صدور اطلاعیه‌ای تمهیدات پیش‌بینی شده در موج پنجم کرونا توسط آستان قدس رضوی را اعلام کرد: «بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک در ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، آستان قدس رضوی ضمن عرض تسلیت به همه عزاداران حسینی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و صحت و سلامتی برای همه...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی روز چهارشنبه 20 مردادماه از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صمت برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شد. فردی که چهره‌ای نام آشنا در صنعت و معدن کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ کشوری در شرایط مشابه ما نیست چراکه ما علاوه بر بیماری کرونا، تحت شدیدترین تحریم‌ها و یک جنگ اقتصادی قرار داریم.

وب‌گاه عصر ایران

سپاه امام رضا درخواست وارد کردن یک میلیون دز واکسن را برای 500 هزار نفر به‌طور رسمی ارائه کرده است تا با عاملیت سپاه، مردم از نفع این واکسیناسیون بهره‌مند شوند.