سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه تابناک

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش تعامل با بخش خصوصی برای افزایش صادرات، گفت: طبق توافق با اتاق ایران قرار است پنج میلیارد دلار تا پایان نیمه دوم امسال به صادارت افزوده شود که ارز حاصل از این صادرات برای حمایت از واحدهای تولیدی به کار گرفته می‌شود.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه بازدید‌های میدانی خود برای ارزیابی روند بسیج امکانات این آستان در حوزه مقابله با موج پنجم کرونا، در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی حضور یافت و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

مدیر گروه فرهنگ و سیره رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: شام غریبان مراسم، عزاداری خدمه در شامگاه شهادت «امام رضا (ع)» و «امام حسین (ع)» در حرم رضوی. مردم شیعه ایران همه ساله پس از غروب آفتاب عاشورا در مسجدها، تکیه‌ها و معابر، ضمن خاموش کردن چراغ ها، اغلب با در دست داشتن شمع و نوحه خوانی، یاد اسارت و آوارگی «اهل بیت (ع)» و «امام حسین (ع)» را گرامی می‌دارند.

خبرگزاری ایسنا

ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با حضور مقتدرانه در تمامی عملیات‌ای آفندی و پدافندی دوران هشت سال دفاع مقدس، با به کارگیری کلیه امکانات آمادی و پرسنلی خود، کار بزرگ و خطیر نگهداری از اسراء با دقت و حساسیت ویژه را انجام داد و اسیران جنگی را به نحو مطلوبی مراقبت، نگهداری و حفاظت کرد.

خبرگزاری دانا

هیئت رئیسه اتاق ایران در دیدار با فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت، او را شایسته وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و دغدغه‌های خود را با گزینه پیشنهادی دولت مطرح کرد و راهبردهای همکاری نیز مورد توافق قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

سیدرضا فاطمی امین که به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده، امروز با تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی ایران دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: شاید فرصت زیادی برای حل مسائل اقتصادی نداشته باشیم از این رو باید از همین فرصت باقی مانده برای هم افزایی توانمندی‌ها و بهبود شرایط اقتصادی استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر

برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام شده و او در گفتگوهای متعدد رویکرد خود را تشریح کرده است که می تواند در بوته نقد قرار بگیرد.

خبرگزاری ایسنا

«شهادت‌نامه حسین (ع) و شهیدان کربلا» شامل سیر تاریخی نهضت حسینی بر مبنای 10 منبع کهن از آغاز ماجرای خلافت یزید و قیام و حرکت حضرت ابا عبدالله منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیر نهضت حسینی بر اساس کهن‌ترین منابع در اثری به نام «شهادت‌نامه حسین (ع) و شهیدان کربلا» از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «شهادت‌نامه حسین (ع) و شهیدان کربلا؛ سیر نهضت حسینی بر اساس کهن‌ترین منابع» نوشته محمدهادی زاهدی توسط انتشارات به‌نشر به چاپ دوم رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: نگاهی به سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی خارجه، کشور و اطلاعات - تیم سیاسی کابینه در پی ترمیم شکاف‌های داخلی و خارجی - از نگاه کارشناسان بررسی شد, سکان اقتصاد ایران در دست چه کسانی قرار می‌گیرد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

شخصی که نقش ویژه ای در تنظیم برجام داشته تاکید کرده که لغو تمامی تحریم ها به واسطه برجام اصلا امکان پذیر نیست و دولت جدید باید برای لغو تحریم ها به سراغ توافقی جدید تحت عنوان توافق جامع برود.