چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

یزد، استانی زیارتی نیست اما ظرفیت قابل توجه و به جا مانده از سفر تاریخی امام رضا (ع) در این استان می‌تواند در قالب تورهای گردشگری دوران پساکرونا به صورت منسجم‌تر میزبان علاقمندان رضوی باشد.

خبرگزاری دانا

افتتاحیه ستاد مردمی امام هادی (ع) با حضور حامیان کشوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر روز گذشته شنبه در دفتر ستاد مرکزی تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «شجره طوبی» نوشته علیرضا رمضانیان توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانا

سیدمحمد جعفر امامیان از اهدای 42 جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در استان کرمانشاه در دهه کرامت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک‌های علم و فناوری، باید در توجه و اولویت نگاه مسئولان قرار گیرند.

خبرگزاری ایسنا

تعداد 300 دستگاه اکسیژن ساز اهدایی آستان قدس رضوی روز جمعه 7 خرداد ماه توسط یک فروند هواپیمای شرکت ماهان وارد دهلی شد.

خبرگزاری مهر

محمد کاظم کاظمی گفت: وقتی شهرستان ادب در اوائل دهه نود تشکیل شد، در یک موقعیت زمانی بسیار طلایی تأسیس شد. زمانی بود که کارنامه نسل اول و تقریبا نسل دوم شعر انقلاب تکمیل شده بود

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تولیت آستان قدس گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت آستان قدس نباید کوچک‌ترین شبهه و تلقی از دخالت مصداقی این نهاد در انتخابات و حمایت از داوطلب، جناح و جریانی خاص ایجاد کند.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم نوآوری در فعالیت‌های فرهنگی برای انتقال مفاهیم دینی به نسل جدید تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تولیت آستان قدس رضوی گفت: اصل انقلاب اسلامی و گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری، شاه‌بیت تمام اقدامات این آستان مقدسه است، اما این دستگاه به هیچ عنوان در مسائل جناحی و گروهی وارد نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان 7 کاندیدای حاضر در گود رقابت 1400، پنج نفر اصولگرا هستند، یک نفر مستقل و دیگری هم اصلاح طلب. اما نه اصولگرایانش اصولگرایانی میانه رو تعریف می شوند نه اصلاح طلبش جای پای محکمی در این جریان دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «جهاد بزرگ برای جهش ایران» به عنوان شعار انتخاباتی این نامزد اعلام شده است. همچنین حجت الاسلام تجریشی به عنوان مسئول و دکتر فیروزآبادی، به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی معرفی شدند. مهدی تجریشی متولد سال 1366، دارای تحصیلات سطح عالی حوزوی (درس خارج) بوده که مدیریت اندیشکده مرصاد، حوزه علمیه نهضت و معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی از...

وب‌گاه مشرق نیوز

شعار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری «جهاد و جهش اعلام شد.