چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

شعار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام مهدی تجریشی مسئول و مرتضی فیروزآبادی به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی جلیلی انتخاب شدند.

خبرگزاری ایسنا

شعار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد و از الزامات اقتصاد قوی تیم اقتصادی دولت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیمات لحظه‌ای، اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند و ثبات اقتصاد را چه در عرصه داخلی و بین‌المللی دچار آسیب می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری میزان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با خانواده‌های دو شهید عملیات بیت المقدس دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

آستان بهارستان؛ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت وگو با ما اظهارداشت: در حمایت از آیت الله رئیسی تاکنون 15 ستاد در تهران و بیش از 50 ستاد توسط نخبگان دانشگاهی، فرهنگی و هنرمندان در سراسر کشور برپا کرده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سعید جلیلی، محسن رضایی، سیدابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی به عنوان هفت گزینه نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 اعلام شدند.

خبرگزاری ایسنا

شورای نگهبان صلاحیت سعید جلیلی، محسن رضایی، سید ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی را به عنوان کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 احراز کرد و قرار است یکی از این هفت نفر در 28 خرداد به عنوان رئیس دولت سیزدهم انتخاب شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید جلیلی، محسن رضایی، سیدابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی به عنوان هفت گزینه نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 اعلام شدند.

وب‌گاه الف

سوابق اجرایی و زندگی‌نامه داوطلبان ریاست جمهوری 1400 را بهتر بشناسیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: دو هفته قبل در جریان بررسی تراکنش های بانکی در تهران مشخص شد که شخصی در سال 93 بالغ بر 3600 میلیارد تومان گردش حساب داشته است، این فرد در قبال دریافت ماهانه 2 میلیون تومان حساب بانکی خود را به دیگری اجازه داده است، به یقین سازمان امور مالیاتی با چنین فردی برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت چند بسیج دانشجویی کشور، همایش 13 دقیقه پیرامون دولت سیزدهم پیرامون برنامه و گفتمان اصلی دولت آینده با حضور چندین تن از کارشناسان و فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد. مرتضی فیروزآبادی، معاون طرح و برنامه آستان قدس رضوی در این نشست گفت: زمانی که کشور از یک طرف اهداف بلندی در بخش‌های مختلف دارد و از طرف دیگر قله‌های رو به افولی مانند...