چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

سیدابراهیم رئیس‌الساداتی معروف به رئیسی، متولد سال 1339 در مشهد، یکی از هفت کاندیدای نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. او دارای مدرک دکترای فقه و مبانی حقوق از دانشگاه شهید مطهری است و در حوزه علمیه هم تا سطح چهار فقه و اصول پیش رفته است. دادستانی کل کشور، معاونت اول قوه قضائیه، تولید آستان قدس رضوی و هم‌اکنون ریاست قوه قضائیه، در کارنامه او دیده می‌شود. این ویدئو معرفی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با اشاره به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: باید معرفت مردم نسبت به امام خمینی (ره) را عمیق کنیم چراکه شناخت ظاهری و شعاری دوام نخواهد داشت، ما اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی پابرجا و مستحکم...

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با تولیت حرم حضرت رقیه (س) مقاومت و ایستادگی ملت سوریه در برابر توطئه‌های استکبار را ستودنی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صدای جوان» رادیو جوان در بخش معرفی سوابق کاری و اجرایی خود گفت: افتخار بنده این بود که به اقتضای شرایط ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و سخن امام بزرگوارمان، در دوره جوانی یعنی در حدود 20 سالگی، دادستانی یک شهرستان بزرگ در کشور، دادستانی کرج را برعهده داشتم بعد دادستانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: عمیقا به آزادی فکر و اندیشه، آزادی قلم و آزادی بیان اعتقاد دارم و معتقدم یک جامعه وقتی بالندگی دارد که مردم به ویژه جوانان بتوانند آزاد باشند.

خبرگزاری دانا

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اولین روز شروع به کار یک اقدام سلبی و یک اقدام ایجابی خواهیم داشت؛ اقدام سلبی، پایان روابط فسادانگیز و جریان رانت خواری در همه حوزه‌ها خواهد بود که به همه دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیسی با شعار «ایران قوی» وارد عرضه انتخابات شده و قطعا تحقق این شعار نیازمند مدیرانی قوی، عملگرا، میدانی و جوانگراست، اما آیا کارنامه او در مدیریت‌های قبلی‌اش او را مدیری جوانگرا معرفی می‌کند؟

وب‌گاه الف

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور اختیارات مهمی دارد و این برای انجام وظیفه ریاست‌جمهوری کافی است، اظهار داشت: این اختیارات برای خدمتگزاری به مردم کافی و خوب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور اختیارات مهمی دارد و این برای انجام وظیفه ریاست‌جمهوری کافی است، اظهار داشت: این اختیارات برای خدمتگزاری به مردم کافی و خوب است.

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اختیارات رئیس‌جمهور در قانون اساسی بسیار دقیق دیده شده است، گفت: برخی دنبال چیزهای دیگری هستند که بوی نوعی استبداد از آن می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور اختیارات مهمی دارد و این برای انجام وظیفه ریاست‌جمهوری کافی است، اظهار داشت: این اختیارات برای خدمتگزاری به مردم کافی و خوب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه برای تامین آزادی حتما باید امنیت وجود داشته باشد، گفت: آزادی در جای خود قرار دارد و در پرتو امنیت اتفاق می افتد چرا باید میان این دو مقوله تضاد ایجاد کنیم. در یک فضای امن مردم می‌توانند هم فکر کنند و هم بیان کنند. حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در برنامه «صدای جوان» ویژه برنامه...

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب «شجره طوبی» نوشته علیرضا رمضانیان توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی بسیار دقیق دیده شده است، گفت: برخی دنبال چیزهای دیگری هستند که بوی نوعی استبداد از آن می‌آید.

خبرگزاری میزان

کتاب «شجره طوبی» به قلم علیرضا رمضانیان از سوی به‌نشر انتشارات آستان قدس رضوی با هدف پاسخگوی پرسش‌هایی در مباحث مهدویت روانه پیشخوان کتابفروشی‌ها شد.