جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم از رفتار برخی مسئولان گلایه هایی دارند، شأن روحانیت بالاتر از آن است که بخواهند توجیه‌گر کاستی‌های مسئولان باشند.

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی: مردم از رفتار برخی مسئولان گلایه هایی دارند، شأن روحانیت بالاتر از آن است که بخواهند توجیه‌گر کاستی‌های مسئولان باشند، روحانیت هیچ وظیفه‌ای ندارد که عمامه و لباس امام زمان (عج) را خرج اشتباهات دیگران کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جبهه متحد انقلاب اسلامی فهرستی را برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر و همچنین انتخابات خبرگان رهبری منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در حال حاضر، قوی‌ترین حوزه سلامت در منطقه به جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد. این قدرت نه تنها به تجهیزات محدود نمی‌شود، بلکه نیروی انسانی نیز در آن نقش اساسی دارد.

خبرگزاری تسنیم

شارژ مرحله سوم طرح ملی یسنا، به حساب یارانه سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.

وب‌گاه گسترش

مبلغ مرحله سوم طرح ملی یسنا به حساب یارانه سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.

وب‌گاه الف

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملی یسنا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عسگریان از شارژ مرحله سوم طرح ملی یسنا خبر داد و گفت: در این طرح مبلغ 400 هزار تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر 2 سال در دهک یک درآمدی در 8 استان انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملی یسنا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملی یسنا خبر داد و گفت: در این طرح مبلغ 400 هزار تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر 2 سال در دهک یک درآمدی در 8 استان انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق کلیاتی که در لایحه بودجه 1403 تصویب شد، درآمدهای مالیاتی در سال آینده حدودا 50 درصد افزایش خواهد یافت. آیا دولت در حال گذار از درآمدهای ناپایدار به پایدار است؟ سال سخت 1403 منتظر شماست. طبق کلیاتی که در لایحه بودجه 1403 تصویب شد، درآمدهای مالیاتی در سال آینده حدودا 50 درصد افزایش خواهد یافت. آیا دولت در حال گذار از درآمدهای ناپایدار به پایدار است؟ به گزارش عرشه آنلاین برخی از مواردی...

خبرگزاری تسنیم

این روزها تلویزیون علاوه بر تدارک برنامه‌های تحویل سال و سریال‌های نوروزی، طراحی و ساخت ویژه برنامه‌های سحر و افطار سیما را هم در دستور کار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «پناه» با اجرای مصطفی امامی هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا بعد از آن با موضوع «مهر امام رضا (ع) برای همه» از حرم مطهر ایشان به صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه هر شب با حضور مهمانانی ویژه همراه با سوژه‌ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی شنیدنی از بازخوانی قصه مهمانان آقا علی بن موسی الرضا (ع) همراه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«پناه» ویژه‌برنامه افطار شبکه دو سیما به میزبانی حرم مطهر امام رضا (ع) با آغاز ماه رمضان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه دینداری عقل بنیاد، اولین دغدغه وی در زندگی علمی اش بوده است گفت: متأسفانه ادعای میان‌رشتگی نزد خیلی از افراد رختی بر تن جهل آنها شده است!