جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«پناه» ویژه برنامه افطار شبکه دو سیما به میزبانی حرم مطهر امام رضا «ع» از سه‌شنبه 22 اسفند ماه حوالی ساعت 17 روانه آنتن این شبکه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری قدیمی از حرم امام رضا (ع) در دوره فتحعلی شاه قاجار منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اینکه صندوق اعتباری هنر سال جاری سالی پر کار را با انجام طرح‌ها و اقدامات تحولی رقم زد، تصریح کرد: صندوق هنر سال 1403 چهره فعال تر و با اقدامات جدید تری را در حوزه توانمند سازی هنرمندان انجام خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر پنج‌شنبه هفدهم اسفند در پنجمین نشست سراسری نمایندگان صندوق اعتباری هنر که به میزبانی سالن شیخ طبرسی آستان قدس رضوی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان صندوق در سراسر کشور، گفت: امسال این نشست در نزدیک‌ترین مکان به حرم رضوی برگزار کرد، امیدوارم، که به حول قوه الهی نشست با برکتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از بازدید اینفلوئنسرهای چینی از حرم مطهر رضوی (ع) که صبح امروز انجام شد در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان روز یکشنبه 13 اسفندماه در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رقیه خاتون یا فاطمه بنت الحسین، معروف به فاطمه صغری، آخرین دختر امام حسین (علیه‌السلام) که حضرت بسیار به وی مهر می ورزید و وی نیز به پدر، علاقه فراوانی داشت.

وب‌گاه الف

پیکر آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پس از مشخص شدن افطار شبکه دو و چند سریال نوروزی و رمضانی، محمد دلاوری هم افطار را در شبکه یک تجربه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه ملی ویژه برنامه‌های مختلفی را برای افطار 1403 تدارک دیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وعده سودهای نجومی به سرمایه‌گذاران، دائمی و ثابت بودن سود و تغییر نکردن آن با شرایط خارجی، استفاده در پلتفرم‌های معاملاتی غیرمعتبر، شفاف نبودن استراتژی‌های مورداستفاده، نبود قرارداد رسمی و اجازه ندادن خروج سرمایه افراد مهم‌ترین ویژگی‌های یک طرح پانزی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکشنبه ششم اسفند مصادف با نیمه شعبان، طبق معمول برای دوستان پیام تبریک فرستادم. در این پیام چند خطی نوشتم «دعا میکنیم که همه مردم از حاکمان و خواص و عامه مردم، همه همت کنند تا با اراده و عزم به توسعه یافتگی و پیشرفت کشور با محوریت اخلاق زمینه ظهور و حضور حضرت آماده شود».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در بخشی از جلسه درس خارج فقه خود که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه یازده اسفندماه، اظهارداشت: بار دیگر چشم‌های بسیاری از دوستان و دشمنان در جهان متوجه فضای سیاسی ایران و میزان...

وب‌گاه عصر ایران

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب موجب مصونیت، قدرت و امنیت کشور است؛ تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن احساس کرد ایران به جهت وقوع انقلاب در ضعف است، لذا به کشورما حمله کرد؛ حمله به ایران توطئه و نقشه آمریکا بود. امروز نیز آن دشمنان همچنان وجود دارند و منتظر فرصت هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعه 11 اسفند روز انتخاب اصلح یا بهترین است و می گویم و می گوییم که نسبت به ایران مان بی تفاوت نبودیم و نیستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تولیت آستان قدس رضوی گفت: رفتار ناسالم برخی مسئولان نباید از یک سو باعث دلسردی مردم و از سوی دیگر موجب الکن شدن زبان روحانیت در دفاع از اصل انقلاب، نظام و ولایت فقیه شود.