جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال 1403 و تبیین ضرورت ها و الزامات برنامه‌ریزی برای تحقق جهش تولید، همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو، صنعت و معدن را مخاطب اصلی شعار سال خواند.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت از ارائه خدمات بستری به 270 هزار نفر در بیمارستان‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: از ابتدای این طرح تا دوم فروردین، یک میلیون و 500 هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند که 270 هزار نفر از آنها در بیمارستان ها بستری شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت‌ها یک سیاست منسجم برای رونق گردشگری ندارند و برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز دوم فروردین، حدود 700 تن مواد غذایی فاسد کشف شد. همچنین 2300 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک میلیون و 500 هزار نفر در فاصله زمانی 25 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مرور اردیبهشت پارسال همچنین می‌توان بر عقب نشینی ابراهیم رییسی از وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال درنگ کرد که قابل پیش‌بینی هم بود اما به جای آن که اعلام کند ما در تثبیت قیمت مرغ و تخم‌مرغ هم مانده‌ایم چه رسد به آن که بخواهیم سالی یک میلیون خانه بسازیم تعهد انجام وعده خود را به گردن قبلی‌ها انداخت ویک لحظه فراموش کرد او وعده داده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

آن‌چه مصالح قیمتی در ضریح به کار رفته عبارت است: 1- نقره‌ی نود عیار سیصد و سی هزار مثقال، 2- طلای هجده عیار هشت هزار مثقال، 3- فیروزه سه هزار دانه.../ در تشریفات بنایی که ضریح را نصب می‌کردند به هیچ وجه آب استعمال نکردند بلکه سیما و آهک و گچ و ماسه را با گلاب مخلوط نمودند و در این راه مقدار زیادی گلاب درجه یک به مصرف رسیده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: رئیسی همچون قالیباف و یکی دو نفر دیگر خیال می‌کنند مردم ایران یکی دو دوره ریاست جمهوری به آنها بدهکارند!

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم منور رضوی از ابعاد و جنبه‌های مختلف معماری ایرانی و اسلامی دارای ارزش‌های شاخص و نمایان و ماندگار است.

وب‌گاه فرارو

جالب است بدانید بازار بزرگ تهران علاوه بر آنکه محلی برای کسب و تأمین رزق و روزی اهالی آن است، قهرمانان خود را نیز دارد.

وب‌گاه گسترش

اخیراً برخی رسانه‌ها اطلاعاتی ناکامل درباره پرونده‌ای به نام واردات لاستیک منتشر کرده‌اند. این پرونده، که در رسانه‌ها به عنوان یک فساد بزرگ معرفی شده است، چهار سال از زمان شروع آن گذشته و سازمان قضایی به بررسی اقدامات متخلفان پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

کلاس‌های تخصصی تلاوت قرآن در سیزدهمین دوره ملی "شباب الرضا (ع)" به منظور استعدادیابی و آموزش قرآنی نوجوانان دختر و پسر فعالیت خود را آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جالب است بدانید بازار بزرگ تهران علاوه بر آنکه محلی برای کسب و تامین رزق و روزی اهالی آن است، قهرمانان خود را نیز دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: پس از اقامه نماز صبح و تا زمان سال تحویل و پس از آن با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو دفتر رهبر معظم انقلاب از نحوه برگزاری مراسم سخنرانی نوروزی سالانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست انتشارات به‌نشر گفت: دو میلیون و 700 هزار نسخه کتاب و محصول فرهنگی در سال 1402 در مجموعه فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور، مراکز پخش، عرضه و توزیع کتاب و محصول فرهنگی وابسته به این انتشارات به فروش رسیده است.