جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین مهمان برنامه پناه، بنیامین بهادری خواننده پاپ بود که درباره حال و هوای ماه رمضان و خاطراتش صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جزئیات پخش ویژه برنامه های افطار تلویزیون امسال اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج: دختر و پسر جوان ما راضی شوند در یک اتاق کوچک زندگی کنند علم الهدی در باره مشکل ازدواج جوانان گفت: «باید راهبرد‌های فرهنگی هم در دستور کار باشد تا توقعات نابجا و فشار خانواده‌ها بر زوجین کاهش پیدا کند و کار به جایی برسد که دختر و پسر جوان ما راضی شوند زندگی خود را حتی از یک اتاق کوچک آغاز کنند و بعد از آن با تلاش و همدلی به عالی‌ترین درجات و بالاترین...

وب‌گاه فرارو

در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال 1403، پروژه اصلاح و نوسازی زیرگذر حرم مطهر رضوی با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مسئله حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: جایگاه ویژه ای در هر ورزشگاه برای بانوان ایجاد شود تا زنان بتوانند آزادانه در آن حضور پیدا کنند، در حرکت های هیجانی به شادی بپردازند و تیم موردعلاقه خود را تشویق کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب امسال به دلیل حلول ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی سخنرانی نوروزی نخواهند داشت به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند. عبدالحمید طالبی امروز 21 اسفندماه، در نشست خبری اعلام برنامه‌های آستان‌های آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان و نوروز که در محل دفتر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب امسال در حرم مطهر رضوی سخنرانی نوروزی نخواهند داشت رهبر انقلاب امسال در حرم مطهر رضوی سخنرانی نوروزی نخواهند داشت رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال رهبری به حرم مطهر رضوی نمی‌آیند / ایسنا

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌های تلویزیونی برای سحر و افطار ویژه‌هایی را تدارک دیدند که شاید برنامه‌هایی همچون محفل و زندگی پس از زندگی مهمترین آن‌ها باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا خوراکیان در نشست خبری اعلام برنامه‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز آستان قدس رضوی اظهار کرد: زیارت جلوه عنایت امام هشتم (ع) به مردم و نقطه کانونی ترویج معارف اهل بیت (ع) و تبلور دلدادگی و فرصت ابراز عشق مردم به این امام همام است. مدیر عالی حرم مطهر رضوی با تاکید بر این‌که زیارت اثربخش‌ترین رویداد فرهنگی کشور به شمار می‌آید، افزود: این رویداد...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما در لحظات ملکوتی سحر و افطار ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان خود تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای سحر و افطار ویژه‌هایی را تدارک دیدند که شاید برنامه‌هایی همچون محفل و زندگی پس از زندگی مهمترین آنها باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزن فرهنگی ایران گفت: ایران برای دومین بار حضور پررنگی در نمایشگاه هنرهای قرآنی مالزی داشت که این موضوع از جهات مختلفی حائز اهمیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور سیدمصطفی خامنه ای، فرزند رهبر انقلاب در مراسم غبار روبی از ضریح مطهر امام رضا (ع) را مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، آئین روحبخش غبارروبی مضجع منور و شریف حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از علما و فضلا، خانواده معزز شهدا و خدام حرم مطهر رضوی روز یکشنبه 20 اسفند 1402 در فضایی سرشار از معنویت برگزار شد. / مهر