شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنوز یک هفته از نامگذاری سال «مهارتورم و رشد تولید» نگذشته افراد نزدیک به حلقه محسن رضایی، تلاش می کنند از فرصت به‌دست آمده استفاده کرده و با ارائه پیشنهاد به رئیسی، راهی به تیم اقتصادی دولت باز کنند.

خبرگزاری مهر

میر سید محمدسعید متخلص به «سید» و معروف به «سیدا» ابن سیدبهادر خواجه ابن سیدعالم خواجه کروخی از سادات کروخ و از ارادتمندان خدایبردی اسلام‌قلی مشهور به «صوفی اسلام» بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هوشمند گفت: شبکه جهانی امام رضا (ع) با توجه به مخاطبین بین‌المللی به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو در بستر مجازی و ماهواره پخش خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره مرمت آثار فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس از انجام بیش از 80 هزار اقدام حفاظتی و مرمتی متعلق به این سازمان در سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وحدت جهان اسلامی، سنن و اقوام مختلف یکی از اهداف اصلی برپایی جشنواره غذا در مشهد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هارون یشایایی، از اتفاقات، «هامون»، «اجاره‌نشین‌ها» و شخصیت خسرو شکیبایی و نحوه تهیه این فیلم‌ها می‌گوید.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: روز گذشته 479 هزار و 94 زائر وارد مشهد مقدس شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

بین 80 تا 90 درصد زایران ورودی به استان و مشهد با وسیله نقلیه شخصی به استان و مشهد سفر می کنند

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر می‌گوید این حق طبیعی و مسلم ناشر به عنوان تولیدکننده است که تنها مرجع رسمی اعلام و تغییر قیمت کتاب باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای فضاسازی معنوی در این ماه مبارک، اثر اسماً الحسنی از گروه‌های همخوانی نوجوانان رونمایی شد.