دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه عصر ایران

کی از نقاط غفلت شده در تهران در زمره مشمولین آسیب های اجتماعی بود که جزو مقدم ترین گروههایی بودند که واکسیناسیون آنها انجام شد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران ضمن تشریح وضعیت بیماری در این استان، گفت: 22 میلیون و 750 هزار نفر در تهران واکسن کرونا دریافت کردند.

خبرگزاری دانا

سردار قاسمی از جذب و سازمان‌دهی 2 هزار و 500 نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خبر داد.

خبرگزاری دانا

کی‌پور با بیان اینکه تنها راه نجات کشور اتکا به توانمندی داخل است، گفت: سوء مدیریت‌های گذشته در حوزه اقتصاد بیشترین ضربه را حتی بیش از تحریم‌ها به حوزه تولید و صنعت وارد کرده است.

خبرگزاری دانا

محمد عقیقی گفت: آشکار است که اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی کاهش و تعلیم و تربیت اعتلاء پیدا کند باید نماز را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در رابطه با سفر اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای به استان خوزستان گزارشی مطرح کرد و گفت: کمیسیون اجتماعی مصمم است در رابطه با مسائل و مشکلات مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز فعالیت و تلاش ویژه داشته باشد.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه سهم مناطق آزاد از تولید کشور یک درصد است، گفت: 2500 واحد تولیدی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گرفتار شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: در مجموع 2 درصد صادرات، هفت درصد سرمایه‌گذاری و یک درصد از تولید کشور برای مناطق آزاد است که نشان می‌دهد تاکنون این مناطق آن‌طور که باید به اهداف خود نرسیده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با فرایند صنعتی شدن، با سیر مهاجرت انسان از روستاها و شهرهای کمتر توسعه یافته به شهرهای بزرگ، کلان شهرها دچار افزایش جمعیت و تورم انسانی شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: دبیرخانه ویژه شورای فرهنگ عمومی شرق استان کرمان به مرکزیت بم باهدف حمایت و پیشتیبانی از شهرستان های این منطقه در برنامه است و راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری دانا

عدم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط اجتماعی استان کهگیلویه‌وبویراحمد باعث شده تا شاهد نقش مستقیم برخی از این مدیران در افزایش آمار نزاع خیابانی باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر در 18 استان کشور، 34 موبایل ون یا مرکز سیار با هدف ارائه خدمات کاهش اعتیاد فعالیت دارند.

خبرگزاری دانا

حسینی گفت: در رابطه با سایت زباله به‌عنوان یک موضوع مهم حقوق عامه این دادستانی پیگیری حقوق شهروندان در جهت برداشته شدن و انتقال سایت از این حوزه است و تا کنون اقدامات از سوی دادستانی برای رفع بوی نامطبوع صورت گرفته اما این را کافی نمی‌دانیم.