دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس یازدهم گفت: دولت نباید حذف ارز ترجیحی را بدون مطالعه، پشتوانه و با جایگزین بسیار محدود اجرا کند. متأسفانه این راه حلی است که برخی از افراد معلوم الحال در دولت گذشته که خود مدافع ارز ترجیحی بودند، می دهند و این پوست موزی است که پیش پای دولت سیزدهم انداخته اند.

وب‌گاه تابناک

سید ابراهیم رئیسی گفت: جامعه امروز باید بر سنگ بنای عقلانیت، عدالت، اخلاق بر معنویت استوار باشد که زنان خط مقدم آن هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون امور بانوان رئیس‌جمهور گفت: حکومت وظیفه دارد عزتمندانه از زنان سرپرست خانوار حمایت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سوده نجفی و ناصر امانی 2 عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات جداگانه خواستار احیای ظرفیت بانوان در شهرداری پایتخت و جلوگیری از تکرار یک تخلف شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: محرومیت زدایی از قشر ضعیف بخصوص زنان سرپرست خانور در اولویت قرار دارد زیرا در حال حاضر بالغ بر سه و نیم میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد که 12 درصد سرپرستان خانوار را شامل می شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران از ظرفیت بانوان بیشتر استفاده و پست مشاور مناطق را احیاء کند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: تحصیل، ورزش و اشتغال زنان، تحکیم خانواده، زنان سرپرست خانواده برای دولت مهم هستند. مشاوره های ازدواج باید اصلاح شود، طلاق توافقی باید اصلاح شود و به سهولت انجام نشود. نباید مشاوره به سمت جدایی باشد بلکه مشاوران باید مشکل را حل کنند. مشاوران باید درست مشاوره دهند.

خبرگزاری دانا

نقش بانوان در نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی بسیار ویژه است و در مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی تاثیر گذار می باشد.

خبرگزاری دانا

اگر اعتبارات مدیریت رواناب ها به موقع به خراسان جنوبی نرسد نه تنها با بارندگی های اخیر نمی توان روستاها را رونق داد بلکه خشکسالی ها در این استان افزون خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ادارات کل بهزیستی با استفاده از قوه حاکمیت خود و در عرصه مدیریتی از تمام ظرفیتهای استانی و همکاری بین بخشی برای کنترل و درمان آسیب‌های جامعه امروزی استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جلسه ساماندهی معتادان متجاهر در رود دره فرحزاد و خلازیر در راستای برگزاری جلسات قرارگاه اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری با حضور حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق، مهدی صالحی، شهردار منطقه 2، احسان شریفی، شهردار منطقه 5 و مهدی هدایت، شهردار منطقه 19 شهرداری تهران برگزار شد.