دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

جلسه ساماندهی معتادان متجاهر در رود دره فرحزاد و خلازیر در راستای برگزاری جلسات قرارگاه اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری با حضور حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق، مهدی صالحی، شهردار منطقه 2، احسان شریفی، شهردار منطقه 5 و مهدی هدایت، شهردار منطقه 19 شهرداری تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیرآموزش و پرورش در حکمی «علی حجرگشت» را به عنوان سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان البرز منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان گیلان گفت: زندان رشت به عنوان نخستین زندان تحولی کشور و پایلوت این طرح انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی مددجویان استان دستگاه قضایی آماده ارائه مشاوره‌های رایگان حقوقی است.

خبرگزاری دانا

سمیه قاسمی‌طوسی از معرفی 150 بانوی مازندرانی به استاندار برای تصدی سمت‌های مدیریتی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با اعلام این‌که 319 زن در استان پست مدیریتی در دستگاه‌های دولتی دارند، خواستار تداوم توجه به توانمندی بانوان در این بخش شد.

خبرگزاری دانا

«ماه فیروزان» روستایی در 800 متری شهر شیراز با جمعیتی بیش از شش هزار نفر که نه به نقره گونی ماه می ماند و نه به سبزی و جذابیت فیروزه شباهتی دارد، با انبوهی از مشکلات ریز و درشت و کوچه پس کوچه هایی غرق در گل و لای و جمعیتی مهاجر که بزهکاری و آسیب های اجتماعی را دو چندان کرده اند دست و پنجه نرم می کند.

خبرگزاری دانا

امام جمعه گیلانغرب گفت: رهبر انقلاب تأکید دارند که همه دستگاه‌های دولتی و انقلابی باید در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش آفرینی کنند. بنابراین بخش عمده‌ای از وظایف مسئولین باید معطوف به کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با بیان اینکه قبول داریم که در کشور، آسیب‌های اجتماعی داریم، اما همان هم «وارداتی» است گفت: وقتی در آموزش و پرورش قوی ایستادیم، آن‌وقت انسان های بصیری تربیت می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه مناطق آزاد به اهداف خود نرسیده است، گفت: سهم این مناطق از صادرات یک درصد است. مردم 20 سال است مدیران عامل مناطق خود را ندیده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور با بیان اینکه قبول داریم که در کشور، آسیب‌های اجتماعی داریم، اما همان هم «وارداتی» است گفت: وقتی در آموزش و پرورش قوی ایستادیم، آن‌وقت انسان های بصیری تربیت می‌شوند که در مقابل همه موج‌های تهاجم رسانه‌ای و همه سیاه‌نمایی هایی که دشمن می‌خواهد القا کند، مقاومت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر علیرضا زالی در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا شهر تهران که با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: از زمان حضور شهردار جدید شاهد تحول جدی در میزان مشارکت جدی مسئولانه در زمینه کرونا هستیم. مقدم‌ترین دستگاهی که قرارگاه تبیین کردند شهرداری تهران بودند. در واکسیناسیون شاهد مشارکت شبانه‌روزی شهرداری بودیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: فرمانده ستاد عملیاتی کرونا کلانشهر تهران گفت: آمار مراجعان نسبت به هفته گذشته نشان می دهد با رشد 10 تا 15 درصدی در مراجعات سرپایی روبرو هستیم.