سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح عملکرد خود در سه ماه گذشته، از تأمین لوازم ضروری 500 خانوار مددجو و نیز مناسب سازی محیط زندگی و وسایل نقلیه 4400 نفر از معلولان در این بازه زمانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارشی عملکرد 100 روزه سازمان بهزیستی را در دولت سیزدهم تشریح کرد که پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی یا خویش‌فرمایی نیازمندان به 6هزار و 769 نفر و پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی یا خویش فرمایی معلولان به 19 هزار و 525 نفر از جمله این اقدامات است.

خبرگزاری ایسنا

اقدامات و عملکرد سه ماهه سازمان بهزیستی کشور در دولت سیزدهم تشریح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش صد روزه این وزارتخانه در دولت سیزدهم و در حوزه رفاه اجتماعی را تشریح کرد که ایجاد پنجره واحد خدمات رفاهی زنان سرپرست خانوار، شناسایی گلوگاه‌های تعارض منافع، تشکیل گروه ارزیابی فرایند کمک هزینه ودیعه مسکن زنان سرپرست خانوار از مهمترین اقدامات است.

خبرگزاری ایسنا

گزارش عملکرد سه ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه رفاه اجتماعی تشریح شد.

خبرگزاری ایسنا

بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید درباره عملکرد بودجه برای ایجاد اشتغال با حضور وزرای کار و اقتصاد و... از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) نهم آذر ماه 1400 مجلس است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات اندیشه‌ورز بانوان قرآنی از ضرورت گسترش الگوی فاطمی (س) و زینبی (س) در جامعه یاد کرد و یکی از برنامه‌های مهم این هیات را توجه ویژه به دختران دانست.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته مقابله با آسیب های اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس کمبود اعتبارات، تخصیص دیرهنگام و انحراف در هزینه‌کرد را سه مشکل اساسی در اجرای احکام مربوط به کنترل آسیب‌های اجتماعی دانست.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از عدم تشکیل کارگروه اشتغال در سطح ملی و استانی انتقاد کرد و خواستار توجه ویژه به بحث اشتغال زایی شد.

خبرگزاری دانا

علی رحمانی گفت: طرح یاریگران زندگی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در 504 مدرسه سطح استان قزوین با هماهنگی آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به تولیدات حوزه هنری گفت: سریال مادران آفتاب در 18 قسمت و سه فصل ساخته شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از حرفه و مهارت آموزی به عنوان موتور محرک ایجاد اشتغال یاد کرد و گفت: توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان ضروری است.

خبرگزاری دانا

فعالیت مجدد صنایع راکد لرستان چشم انتظار حمایت دولت است و مهمترین انتظار مردم از سفر قریب الوقوع آیت‌الله رئیسی به استان بهبود شرایط اشتغال است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر به اجرای برنامه «زیست پویا» با مشارکت دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد خبر داد و گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و خود مدیریتی و تاب آوری به نوجوانان عامل مهمی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است.

وب‌گاه عصر ایران

آنطور که آمارها نشان می‌دهد در تمام جهان معضلات اجتماعی در پی شیوع کرونا و مشکلات مربوط به آن حدود 25 درصد افزایش پیدا کرده و قطعا کشور ما هم در این زمینه مستثنی نیست.