سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز سه شنبه دوم آذرماه 1400 زن و شوهر محکوم شده به قصاص در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری ایسنا

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز سه شنبه دوم آذرماه 1400 زن و شوهر محکوم شده به قصاص در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موضوعات درمانی و پزشکی از مهم ترین نیازهای ساکنین محلات است، گفت: در این راستا با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان بیمه سلامت کشور، حمایت های درمانی و پزشکی در خور توجهی از ساکنین محلات صورت می گیرد.

خبرگزاری دانا

همزمان با هفته بسیج، کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی در رابطه با نقش تاثیرگذار تحکیم بنیان خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی شهرلنده برگزارشد.

خبرگزاری دانا

با حضور قالیباف آیین رونمایی از سردیس طلایه داران بازی های آسیایی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری دانا

وطن دوست گفت: با همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان و همکاری فرمانده پایگاه ها از ابتدای سال جاری تا انتهای شهریور ماه، یک هزار و 970 برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان اجرایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - کارگردان نمایش «ماشین‌نشین‌ها» گفت: این نمایش خاطره‌بازی خیال‌انگیز یک زوج در فضای طبیعت‌گرایی (ناتورالیستی) را به نمایش می‌گذارد و نگاهی متفاوت به مشکلات اجتماعی مانند فقر، طلاق، حاشیه‌نشینی، کارتن‌خوابی و بی‌خانمانی دارد.

خبرگزاری دانا

سردار کریمی با بیان اینکه تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب است، گفت: این مسئله باید با محوریت مساجد باید محقق شود و در این مسیر علاوه بر اثرگذاربودن فعالیت های بسیج همچنین کارکرد مساجد نیز باید احیا شوند.

خبرگزاری دانا

دنیایی گفت: جوان گرایی و حضور فعال جوانان در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و اجرای برنامه های بسیار خوب توسط جوانان دلیل نمونه معرفی شدن این پایگاه در سطح کشور است.

خبرگزاری دانا

محمدصادق اکبری از رهایی 32 محکوم به قصاص از ابتدای سال تاکنون در مازندران خبرداد وگفت: این محکومان با همت روساء دادگستری ودادستان ها، شورای حل اختلاف استان و همکاران اداره زندانها باگذشت اولیای دم، از قصاص رهایی یافته‌اند.

خبرگزاری دانا

برپایی میز خدمت در مناطق مختلف علاوه بر رسالت بسیج مبنی بر خدمت رسانی بی منت به مردم، زمینه ای برای پیگیری مشکلات آنان فراهم آورده تا با حذف فاصله بین مردم و مسئولان، مشکلات و معضلات احصا شده، حل و فصل شوند.

خبرگزاری دانا

محمد مهرابی گفت: فراخوان ارسال آثار تجسمی با موضوع «قبل از اینکه دیر بشه...!» با هدف بررسی آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری آن با بهره گیری از زبان هنر در البرز منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه ورزش نماد فرهنگی کشور هستند، گفت: جوانان ورزشکار ما هم نه تنها سفیران فرهنگی ما در همه کشورهای دنیا هستند، بکه نماد فرهنگ کشور هم محسوب می‌شوند.

خبرگزاری دانا

زارع‌پور گفت: محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان از اولویت های قرارگاه تحول محلات می باشد و بسیجیان تلاشگر به همت خود مردم در راستای ایجاد تحول در منطقه قدم برمی‌دارند.

وب‌گاه عصر ایران

فقط در تهران بزرگ 2500 پایگاه بسیج، 5 هزار واحد بسیح قشری، 2400 گروه جهادی و کانون‌های فرهنگی متعدد داریم که نشان از شبکه بزرگ اجتماعی و فرهنگی بسیج دارد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - جشن اهداء کتاب امروز سه شنبه دوم آذرماه با حضور مردم و مسئولان در باغ محتشم رشت آغاز شده است.