سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی و طلاق در پی شیوع کرونا در دو سال اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات سکنه محله هرندی گفت: می‌توان با بالابردن خدمات شهری و فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی تهران را بیرون راند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: یکی از راهکارهای بیرون راندن آسیب‌های اجتماعی بالابردن خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات تهران است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از راهکارهای بیرون راندن آسیب های اجتماعی بالابردن خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات تهران است.

خبرگزاری دانا

طرح محله محوری که از ابتکار مسئولین قمی بود در دوران کرونا برای مدیریت رسیدگی های معیشتی و بهداشتی بسیار کمک کرد و امروز در شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی بسیار تاثیر گذار است.

خبرگزاری دانا

محی الدینی گفت: طرحی که برای دوچرخه های اشتراکی اجرا شد جامع نیست و متاسفانه پیمانکار پروژه به دلایل مختلفی به تعهدات خود عمل نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران گفت: عقب افتادگی های فاحشی در این کلانشهر وجود دارد که یکی از آنها بی‌هویتی در حوزه شهرسازی است.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با طرح این پرسش که آیا امکان توسعه زیرساخت ها و خدمات شهری نیز به موازات رشد جمعیت شهرها وجود دارد یا خیر؟ گفت: موضوع وقتی جدی تر می شود که بدانیم که هم اکنون نیز زیرساخت های شهری با میزان جمعیت موجود، متناسب نیست و یک عقب ماندگی جدی در این حوزه وجود دارد.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: ایلام نیازمند توسعه همه جانبه است و نیاز است در همه جنبه ها توسعه یابد.

خبرگزاری دانا

دو کلان روستای امیرآباد و حاجی آباد بیرجند، علی رغم افزایش چشمگیر جمعیت و توسعه فیزیکی، اما از خدمات و امکانات متناسب بی بهره مانده اند و این موضوع باعث شده تا طی سالهای اخیر، موضوع تغییر ساختار و ارتقاء این روستاها مطرح شود و اکنون این طرح در حال بررسی می شود.

خبرگزاری تسنیم

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های بسیج دانشجویی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نگاه شهردار تهران به مسئله آسیب های اجتماعی گفت: مدتی پیش در خصوص آسیب های اجتماعی سخنی گفتم که خوشبختانه منطبق با نگاه شهردار تهران بود. شهردار تهران گفتند که من وقتی به جنوب تهران می‌روم و می‌بینم دختری گرفتار آسیب شده می‌گویم این دختر خودم است، ایشان گفت من شب در خانه‌ام گریه کردم وقتی صحنه‌ها را دیدم.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به عدم حضور رئیس و اعضای شورای ششم در جلسه روز پنجشنبه (4 آذر) شهردار تهران با رئیس جمهوری، با بیان اینکه این عدم حضور بهانه مناسبی برای اختلاف افکنان مدیریت شهری شد، گفت: تفکیک مفهومی سه تهران و قبول بار مسئولیت "پایتخت" و "منطقه شهری تهران" کف خواسته ما از دولت سیزدهم است.

خبرگزاری دانا

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: دشمن غدار و در صدر آن آمریکا جنگ ادراکی و هوشمندانه را علیه مردم و جوانان ما شروع کرده است در نتیجه تنها راهکار تقابل با دشمن در این عرصه بسیج خواهد بود.