سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه عصر ایران

باید طعم شیرین مدیریت انقلابی و اسلامی را همه مردم جهان بچشند و این اتفاق می افتد. باید مردم و ملت ما طعم شیرین رفاه و آسایش و معنویت و سعادت دنیوی و اخروی را با هم بچشند و کارآمدی تفکر اصیل بسیجی را بچشند.

خبرگزاری دانا

یک کارشناس مسائل اجتماعی به تبیین نقش بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: بسیج الگوی تمام عیار خدمت رسانی به مردم است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ستاد دیه باید برمقوله ی فرهنگ سازی و آموزش همگانی نیز توجه ویژه ای داشته باشد تا در کنار آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد، با آگاهی بخشی عمومی از ورود افراد به زندان جلوگیری گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌بسیج در محله هرندی مستقر می شود. در محله ای که روزانه 8 هزار معتاد در آن تردد می کنند. فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفته است: از 5 آذر اولین عملیات مشترک و هماهنگ در تمام عرصه ها در محله هرندی کلید می خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده زنجان در مجلس گفت: من معتقدم روش کنونی توزیع یارانه های انرژی بدترین روش ممکن است، بدتر از این نمیشود، این روش به گونه ای است که هر شخصی پولدارتر و داراتر است برخورداری بیشتری از منابع یارانه ای کشور دارد.

وب‌گاه تابناک

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شرایط کنونی پرداخت یارانه‌ها صحیح نیست و نیازمند اصلاح است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مسعود اسداللهی کارشناس ارشد مسائل منطقه، تحلیل‌های منتشرشده مبنی بر برکناری سردار جواد غفاری فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه به درخواست وزیر خارجه امارات و با دستور بشار اسد را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: بایستی نقشه راهی جهت ساماندهی معتادان متجاهر با زمانبندی، هدف گذاری و ریل گذاری ترسیم شود و در این مسیر باید از ظرفیت سمن ها و ان‌جی‌اوها استفاده کرد.

خبرگزاری دانا

از جمله نگرانی‌های دغدغه‌مندان حوزه کودک و نوجوانان، ارتباط کم این قشر با مساجد است. در همین گلوگاه فرهنگی عده‌ای در تلاشند تا بستر حضور کودکان و نوجوانان را در مساجد فراهم کنند؛ رد پایشان را که دنبال کردیم به طرح شهید بهنام محمدی رسیدیم.

خبرگزاری دانا

رهبر معظم انقلاب فلسفه تشکیل بسیج را در تبدیل تهدیدها به فرصت ها در همه عرصه ها توصیف کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شرایط کنونی پرداخت یارانه‌ها صحیح نیست و نیازمند اصلاح است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد گفت: از مجموع 116 اثر ارسالی به دبیرخانه،14 کار هنری از سوی هیات داوران انتخاب و به مرحله نهایی راه یافت.

خبرگزاری دانا

سرهنگ مسعودی‌زاده گفت: نمایشگاه شهدا همزمان با هفته بسیج در لرستان برپا می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور بانوان استانداری قم با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه پایدار بدون مشارکت زنان در جامعه امکان‌پذیر نخواهد بود، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهم در جامعه است که توانمند سازی بانوان می تواند برخی از آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش دهد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از آغاز اقدامات بسیج در حوزه حل آسیبهای اجتماعی در 6 محله آسیب دیده تهران خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: بسیج یک قرارگاه برای 6 محله آسیب دیده تهران ایجاد کرده و قرار است با ظرفیت های خود از 5 آذر ماه اولین عملیات مشترک در همه عرصه ها را در محله هرندی آغاز کند.