سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از برخورد قاطع پلیس با مراکز قمار و فساد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران توضیحاتی درباره جلسه روز گذشته رئیس جمهور با شهردار و معاونانش ارائه داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

مهدی چمران رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: همه آسیب‌های اجتماعی مهم هستند و هر کدام به نوعی تاثیرات نامطلوبی روی زندگی مردم دارند. وی اضافه کرد: مهمترین آسیب اجتماعی فعلی پیش روی مردم پایتخت معضل اعتیاد است که در حال حاضر همه دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، استانداری، فرمانداری، بهزیستی، نیروی انتظامی و... به نوبه...

خبرگزاری ایسنا

دستیار رسانه ای شهردار تهران سه موضوع «حمل و نقل»،«مدیریت یکپارچه» و «آسیب های اجتماعی» را از اهم موضوعات جلسه مدیران شهری با رییس جمهور عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نمایش آثار راه یافته به جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» عصر پنجشنبه با حضور 100 نفر از هنرمندان کشور در شهر یزد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه‌شناس و استاد دانشگاه گفت: نگاه جامعه محور در مشارکت‌های مردمی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی در یک جامعه را کاهش دهد، برای مثال گزارش اعتیاد یک همسایه می‌تواند باعث تشدید آسیب شود، اما نگاه جامعه‌محور اعتیاد این شخص را به عنوان یک بیمار نگریسته و آن را حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم با اشاره به اینکه باید الگوها و اسوه های مقاومت را به جامعه معرفی کنیم، گفت: نتیجه توجه و اهمیت به نقش بانوان در جامعه کاهش آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری مهر

دهمین دوره طرح ملی دادرس با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر، معاون آموزش و پرورش و مدیران عامل استان ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

حالا دیگر مسئولی نیست که اذعان نکند حضور معتادان متجاهر در شهر نه تنها خللی جدی برای امنیت شهر است که به عنوان یک آسیب جدی اجتماعی، چهره شهر را هر روز در مقابل دیدگان شهروندان نازیبا می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه نظرات کارشناسان پزشکی قانونی تأثیر مستقیم در پرونده های قضایی دارد، گفت: رسیدن به ادبیات حقوقی مشترک بین قضات و کارشناسان پزشکی قانونی از تکرار استعلامات قضایی و به تبع آن اطاله دادرسی جلوگیری می کند.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه نظرات کارشناسان پزشکی قانونی تأثیر مستقیم در پرونده‌های قضایی دارد، گفت: رسیدن به ادبیات حقوقی مشترک بین قضات و کارشناسان پزشکی قانونی از تکرار استعلامات قضایی و به تبع آن اطاله دادرسی جلوگیری می کند.

خبرگزاری ایسنا

دو تن از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در بین شورایاران منطقه 15 به بررسی مشکلات و مسائل مردم این منطقه پرداختند.

خبرگزاری دانا

طرح قرارگاه تحول محلات مبتنی بر مبانی دینی برای رسیدن به محله تراز انقلاب است که همه ظرفیت های محله دست در دست یکدیگر می دهند تا جامعه در تراز انقلاب اسلامی در محلات شکل گیرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: دستگاه‌های زیادی در ساماندهی متکدیان رسالت دارند که این وظایف بنا به دلایلی روی زمین مانده‌است و نیازمند همکاری همگانی در این خصوص هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین دوره طرح ملی دادرس، با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر، معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران عامل استان ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.