یک‌شنبه 17 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر همایش ملی پیشگیری از آسیب های روانی - اجتماعی - فرهنگی با تمرکز بر سلامت معنوی گفت: این همایش نهم خرداد ماه 1402 در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار و مقالات برگزیده در فصلنامه‌های معتبر علمی چاپ می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های معاند بر اساس اهداف ضد ایرانی خود، اظهارات مسوولان را به تناسب سوژگی از بستر رسانه های داخلی جمع و این اظهارات را با تکیه بر تاکتیک های خبری و دروغ‌پراکنی در بسته‌بندی جدید منتشر می کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال خاموش کردن چراغ فرهنگ و هنر در ایران است گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خادمان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با همه توان پای کار ایستاده است.

وب‌گاه عصر ایران

میلیاردها دلار ارزآوری کشور در زمستان به خاطر قطعی گاز صنایع و پتروشیمی ها بر باد می رود، از طرفی هم، سالانه حدود 5 میلیارد دلار عدم‌النفع کشور به خاطر مشعل سوزی است. این طنز تلخ را تا کی باید داشته باشیم؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگاه «وضعیت سواد اطلاعاتی زنان در ایران: الزامات آموزش و شیوه های نهادینه سازی» به همت کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، با همکاری گروه توسعه رفاهی نام آوران ملل و مرکز نوآوری زنان کارآفرین با هدف تقویت و توانمندسازی زنان کشور از طریق ارتقای سطح سواد اطلاعاتی زنان به مناسبت بزرگداشت هفته آموزش در...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل خانه تعاونگران، خواستار تدوین و اجرای یک بسته حمایتی برای تعاونیهای فراگیر ملی توسط وزارت کار شد و افزود: اصولی ترین روش تقویت تعاونی های فراگیر ملی برای تاثیرگذاری بر فقرزدایی، مهارت آموزی و ارتقای ظرفیت اشتغال پذیری اعضای این تعاونی‌هاست.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری در موضوع آسیب‌های اجتماعی، هم تلاش کرد وظیفه خود را کامل انجام دهد و هم به بقیه بخش‌ها برای ایفای وظایفشان کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در همایش «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی مبتی بر گام دوم انقلاب» که در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهادت شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم گفت: مهمترین مسئله ما مسئله علم نافع است در نظام آموزشی ما بسیاری از محتوا ها یا صرفاً علم نیست یا نافع نیست بسیاری از تصمیم گیری ها در کشور...

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع انقلاب باید رابطه بین جزئیات و کلیات را مشخص کند، گفت: تمدن‌سازی نیازمند نقشه راه است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه_ایرنا_ آقاجان یکی از 35 محله حاشیه نشین شهر کرمانشاه است که چهره زیبایی از نظر آسیب های اجتماعی ندارد و با ورود وزیر کشور، شورای تامین استان، دادستانی و شهرداری، تصمیم گرفته شده تا دستی به سر و گوش این محل کشیده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت در میدانگاه سعدی تهران رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: از بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت در میدانگاه سعدی تهران رونمایی شد. گام بعدی رونمایی از مجسمه حکیم نظامی در میدان ونک خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مخاطب این یادداشت، همه مسئولان و مدیران در سه قوه و همه نیروهای انقلابی هستند. دشمنان سرشکسته از اقتدار فزاینده ایران، شبانه‌روز، به جنگ ترکیبی در ابعاد رسانه‌ای، فرهنگی، اقتصادی و... اهتمام دارند.