پنج‌شنبه 14 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه «پرسشگر» این جمعه با موضوع چالش‌های تحول محتوای آموزشی روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه بانوان خانه کارگر فارس گفت: جامعه کارگری همواره معتقدند که در موضوع افزایش نرخ دستمزد ها (ماده 41) مخالف نص صریح قانون است و در (ماده 96) هم به نرخ تورم و سبد معیشت توجه نشده است.

خبرگزاری تسنیم

همایش بین المللی معارف نبوی و چالش های جهان امروز با حضور صاحب نظران و اندیشمندان کشورهای مختلف 21 و 22 خرداد در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مرکز اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی که بیشتر با شماره تلفن سه رقمی 123 آن را می شناسند، راهکاری مناسب برای حل و یا کاهش بحران‌ها، آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی است اما هنوز هم بسیاری از مردم آنگونه که باید با این مرکز آشنایی ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

علی اکبر ثقفی، کارگردان و تهیه کننده معتقد است شبکه نمایش خانگی تا به امروز مخاطب گسترده ای را جذب کرده و می توان آینده بهتری را برای این مدیوم متصور شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه همایش بین‌المللی «انقلاب اسلامی و جامعه معاصر، فرصت ها و چالش ها» گفت: امروز با همگرایی ایجاد شده در ساختار حکمرانی کشور دوره طلایی انقلاب فرارسیده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اعتقاد و عزم مسئولان بخش های مختلف کشور بر تحول انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور گفت: امروز با همگرایی ایجاد شده در ساختار حکمرانی کشور، دوره طلایی انقلاب فرارسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مقدم به خبرآنلاین گفت: در فرایند به ظاهر دموکراتیک درون حزبی عرصه را بر جریان معتدل‌تر تنگ می‌کنند تا معتدل‌ها خارج شوند. چنانچه قبل از ماجرای اعلام کناره‌گیری آقای نبوی، در دوره‌های قبل هم افرادی مثل کرباسچی و قوچانی از مجموعه خارج شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وحیدی با بیان اینکه مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه ظرفیت بسیار خوبی برای تردد زائران اربعین دارد، گفت: امسال نیز به مانند سال گذشته تردد زائران اربعین از مرز خسروی انجام می‌شود.