سه‌شنبه 12 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در خصوص اختلاف های موجود بین وزارت ورزش و این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسناوندی، سرپرست فدراسیون ورززش کارگری در خصوص حضور نمایندگان ایران در مسابقات جهانی ایتالیا اظهار داشت: بحث مالی برای حضور در این رویداد مطرح بود، اما با حمایت مرتضوی وزیر کار و معاون فرهنگی و اجتماعی وی مسائل حل شده است و تیم های قدرتمندی را از جمله ملی و شرکت های کارگری آماده کرده ایم و با 120 ورزشکار و عوامل اجرایی و فنی اعزام خواهند شد. وی ادامه...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فرار مغزها گفت: فکر می‌کنیم فرار مغزها به دلیل گرایش جوانان ما به غرب است. دل آنها با ایران است ما بستر حفظ این نخبگان را در جامعه فراهم نکردیم.

وب‌گاه عصر ایران

کارمند یکی از دستگاه‌های اجرایی قزوین به جرم دریافت رشوه دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی در خبری به شکایت چهار کشور اوکراین، سوئد، کانادا و انگلیس از ایران پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، نخبگان و صاحب نظران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

وب‌گاه الف

معاون دادستان کل کشور اعلام کرد: در حوزه پیشگیری، برنامه های عملیاتی دادستانی کل کشور متمرکز برشناسایی، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم رویداد اربعین و اردوی راهیان نور را از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها نام برد و گفت: این برنامه ها در دانشگاه ها باید در اولویت قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای شهر تهران خواهان برخورد قاطع با دستفروشان چهارراه ولیعصر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تورم در ایران پایان ناپذیر شده است. تورم و فقر اقتصادی تاثیرات منفی بر روان جامعه داشته و به افسردگی جوانان و مهاجرت از کشور منجر شده است. به طور کل جامعه ایرانی دچار اپیدمی افسردگی و استرس ناشی از ناپایداری اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است. از دیدگاه روانشناسی، تورم و فقر باعث ایجاد استرس، نگرانی، ناامیدی و بی‌امیدی در افراد می شود.