پنج‌شنبه 14 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم رویداد اربعین و اردوی راهیان نور را از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها نام برد و گفت: این برنامه ها در دانشگاه ها باید در اولویت قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای شهر تهران خواهان برخورد قاطع با دستفروشان چهارراه ولیعصر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تورم در ایران پایان ناپذیر شده است. تورم و فقر اقتصادی تاثیرات منفی بر روان جامعه داشته و به افسردگی جوانان و مهاجرت از کشور منجر شده است. به طور کل جامعه ایرانی دچار اپیدمی افسردگی و استرس ناشی از ناپایداری اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است. از دیدگاه روانشناسی، تورم و فقر باعث ایجاد استرس، نگرانی، ناامیدی و بی‌امیدی در افراد می شود.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، به موضوع دستفروشی، کودکان کار و خیابانی و زباله‌گردی پرداختند و بر شناسایی و برخورد با عوامل و مافیای پشت پرده این مسائل تاکید کردند.

خبرگزاری مهر

ورامین - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حامد مصلحی در حاشیه نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر که در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار وبدا، اظهار داشت: توسعه مراکز کاهش آسیب (DIC) از نظر کمی و کیفی بر اساس یک آمایش سرزمینی دقیق، از برنامه‌های وزارت بهداشت است. سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت...

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار منطقه 6 تهران از شناسایی، ایمن سازی و پلمپ 23 خانه پلاک قرمز در راستای حل معضل آسیب های اجتماعی با اخذ حکم قضایی در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 6 تهران از شناسایی، ایمن سازی و پلمپ 23 خانه پلاک قرمز در راستای حل معضل آسیب های اجتماعی با اخذ حکم قضایی در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل سازمان امور دانشجویان گفت: پژوهش‌ها نشان می‌دهند که با تعامل صحیح و سازنده میان مسئولین دانشگاه و دانشجو، شاهد کاهش حداکثری آسیب‌ها و استرس‌های دانشجویی خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

مسکن اشتراکی جزء آسیب های اجتماعی است که باید شناسایی شوند و وزارت رفاه اگر گزارش جامعی در این زمینه دارند به مجلس ارائه دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«ساعت سلامت» نوشت: سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت گفت که بسیاری از مستمندان اکنون با مشکلات مالی و غیرمالی دست و پنجه نرم می کنند، عده زیادی از مردم در حاشیه شهرها گرفتار فقر و اعتیاد و طلاق و خشونت و ضرب و شتم هستند و به کمک نیاز دارند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل اقتصادی درباره تورم و خط فقر گفت: در ایران عامل اصلی تورم افزایش حقوق نیست، بلکه بی انضباطی دولت، سرکوب قیمت انرژی و نرخ بهره بانکی است که عملاً باعث می‌شود به صورت درون‌زا تورم تولید شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در کنار موضوعاتی کلان از جمله هدایت نقدینگی سرگردان در کشور به سمت تولید، رسیدگی به معیشت مردم، مسائلی چون حجاب، مدیریت مصرف آب و اخبار غیرواقعی، محورهاز نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز در سراسر کشور بوده است.