یک‌شنبه 17 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانیه وزارت کشور درباره حجاب جای تقدیر و تشکر دارد که مواضع شفاف نظام جمهوری اسلامی در مورد پوشش و حجاب را اعلام نمود و مواضع شرعی و قانونیِ مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین نظام بیان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، در گزارش ستاد حقوق بشر که به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده آمده است: انجمن حمایت از زندانیان، موسسه خیریه و عام المنفعه است که از سال 1320 با هدف کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان، نوپروری و اصلاح زندانیان و همکاری با زندان‌ها و مراکز مراقبت پس از خروج زندانیان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش اهم اقدامات انجام شده در حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در سال 1400 و 9 ماهه سال 1401، فروردین ماه 1402 از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه اصولگرا نوشت: درست است که مسئله کشف حجاب، یک ناهنجاری فرهنگی است که آسیب های اجتماعی و اخلاقی را در پی دارد اما واقعیت این است که با پدیده ای که به تدریج به وجود آمده، نمی شود با برخورد یک باره، سلبی و انتظامی رفتار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس در نظر دارد از شنبه 26 فروردین به طور جدی به مسئله کشف حجاب ورود کند.

خبرگزاری تسنیم

پس از تصویب کلیات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار، بررسی جزئیات این لایحه 51 ماده‌ای در مجلس شورای اسلامی شروع شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه به تمامی مراجع ذیربط قضایی دستور داد تا آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی و مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و موضوع حجاب داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه به تمامی مراجع ذیربط قضائی دستور داد: آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی و مقولات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و موضوع حجاب داشته باشید.

وب‌گاه عصر ایران

در این جلسه ضمن بررسی آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب، درباره نحوه مدیریت رسانه ای و عملیات روانی پلیس بحث و بررسی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انعکاس اخبار خودکشی به صورت غیرکنترل شده در رسانه‌های خبری دارای پیامدهای خطرناک است و انتظار از رسانه‌ها این است که به جنبه‌های آسیب شناسانه و راهکارهای کاهش چنین رفتارهایی توجه داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید مردم را در اقتصاد دخیل کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ذبیح الله خداییان گفت: باید زمینه حضور مردم را در صحنه اقتصادی آماده کنیم چون اگر تولید افزایش یابد تورم خود به خود پایین می‌آید.