یک‌شنبه 17 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به اینکه نرخ تعدیل نیروی کار در 1401 حدود 5درصد نسبت به سال 99 کم شد، گفت: میزان اشتغال ناقص هم کم شد و در مجموع تحقق بیش از یک میلیون شغل در سال قبل از هر جهتی قابل اثبات و راستی‌آزمایی است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان ترک تحصیل دانش آموزان را از پیامدهای قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: وقتی یک نوجوان 16 ساله با خودروی نیسان روزانه 50 میلیون تومان درآمد کاذب از فروش سوخت قاچاق داشته باشد، قطعاً نسبت به درس و تحصیل و علم و دانش بی‌تفاوت می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره امورتربیتی آموزش و پرورش البرز از اجرای 12 برنامه ویژه هفته معرفی مشاغل در مدارس البرز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معلمان خطاب به سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفتند: آیین‌نامه نامناسب و پرنقص رتبه‌بندی، کام معلمان را تلخ کرد. در حالی معلمان درگیر جمع آوری مستندات بی ارتباط با شغل خود هستند که نیاز است مسئولان به فکر توانمندسازی آنها باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از علت و جزئیات کوچ مستاجران به چادرنشینی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و کارشناس اقتصاد مسکن گفت: دولت نمی تواند دخالت خاصی برای موضوع اجاره نشینی داشته باشد. اجاره داری صنعت خوبی برای موجران است چراکه بیش از هشت میلیون خانوار در ایران مستاجر هستند. عملا دولت نمی تواند در قیمت دخل و تصرف داشته باشد و این فرایند، یک توافق بین موجر و مستاجر است و هر نوع برنامه دولت برای این موضوع، نتیجه ای نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار نقدی گفت: دشمن در انتخابات هایی که در این چهل و چهار سال انجام شده مرتب از ملت ما شکست خورده و عصبانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موجودیت ظلم و استکبار رو به افول است و همه می بینند که برنده نهایی و بزرگ این میدان انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی؛ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه تلویزیونی صف اول سیما دستاوردها و رویکردهای سپاه پاسداران را تشریح کرد سوال: تصاویر خاطره انگیزی بود از سپاه پاسداران زمانی که کشور حتی منتظر دریافت سیم خاردار بود تا الآن که شهرهای موشکی و سیلوهای موشکی را دارد و به یک مصونیت بازدارندگی در قبال دشمنان رسیده، در حوزه های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار کرمان گفت: با پیگیری های مکرر، بالگرد هلال احمر در روزهای گذشته جایگزین بالگردی شد که اخیرا سقوط کرد و علت حادثه همچنان در حال پیگیری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه نامتوازن شهرها معلول چند علت است که نبود مدیریت یکپارچه شهری یکی از مهمترین آنهاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار مینودشت برکنار و جایگزین او منصوب شد.