پنج‌شنبه 14 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

حضور کودکان کار در خیابان‌ها و برخی چهارراه‌های شهر کرمانشاه این روزها به یک معضل اجتماعی تبدیل شده و نیازمند ورود دستگاه‌های مسئول برای سازماندهی این موضوع است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی شده و یکی از مهم ترین هدف های برگزاری یادواره های شهدا کاهش آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری مهر

خانه یاریگران زندگی ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی دانش آموزان شهر تهران افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، دومین برنامه میز نقد دانشجو به بررسی نمایش 657 به کارگردانی شهرام گیل آبادی استاد دانشگاه و همینطور نویسندگی چرمشیر پرداخت. نمایشی تعاملی و به گفته کارگردان آن مستند که این روزها در سالن سمندریان با اجرای سیما تیرانداز، امیر عظیمی و محمد رضا ترکاشوند به روی صحنه می رود و در خلاصه این نمایش آمده: این نمایش هم به مانند تجربیات...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 27 خرداد و روز جهاد سازندگی، معاون اول رئیس جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته 12 هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه های مردمی خبر داد.

خبرگزاری مهر

جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرباشند مدل‌های خودجوش و افراد مبتکر می‌توانند به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بخشنامه جدید طلاق توافقی سال 1402 منتشر شد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات از اولویت‌های کاری مهم استانداران در سال جاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن 52 ساله در حالی که بغض غریبی گلویش را می فشرد با بیان این که در آستانه بازنشستگی، غصه ای وحشتناک بر دلم نشسته است، از ماجرای عجیبی پرده گشود.