پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تولید بیش از 30 عنوان راهنما، پروتکل و دستورالعمل‌های آموزشی و اجرایی برای سلامت روان درباره کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: توانمندسازی و مهارت آموزی افراد ساکن در حاشیه شهرها تاثیر قابل توجهی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با اشاره به ضرورت حاکم شدن نگاه اجتماعی در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی گفت: بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی با حاکمیت نگاه اجتماعی قابل حل است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس در حکمی علی قجری را به سمت مشاور و دستیار ویژه خود در امور این فراکسیون منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از تولید بیش از 30 عنوان راهنما، پروتکل و دستورالعمل های آموزشی و اجرایی برای سلامت روان درباره کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: 750 طرح اشتغال‌زایی از سوی بنیاد برکت در روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، بایستی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بیشتر مدنظر فعالان فرهنگی مساجد این شهرستان باشد.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت توجه به ابعاد مختلفی جمعیتی استان از تدوین سند توسعه راهبردی جمعیت استان تهران خبر داد.

خبرگزاری دانا

برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی سه شنبه 7 مرداد گفتگویی با بازیگر فیلم «شنای پروانه» خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: 33 درصد از کارآموزان آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان بر اساس گزارش های سامانه رصد اشتغال کارآموزان جذب بازار کار شدند.

خبرگزاری ایسنا

برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی سه شنبه 7 مرداد ماه گفتگویی با بازیگر فیلم شنای پروانه (سمیر حیران) خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مهارت نداشتنن فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کسب دانش تئوری در سال‌های اخیر در کنار نبود زیرساخت‌های لازم برای اشتغال جوانان منجر به افزایش آمار بیکاری و تبدیل شدن معضل بیکاری به دغدغه بسیاری از خانواده های ایرانی شده است.

خبرگزاری دانا

کریمی فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار خوبی که در جهت تقویت سرمایه های اجتماعی در دستور کار سازمان بسیج قرار گرفته مسجد محوری است، گفت: پیوند عمیق میان جوانان و مساجد یکی از این اهداف است که همه باید کمک کنیم که این موضوع به تحقق برسد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - توجه به ازدواج کارمندان، برگزاری کارگاه مهارت پیش از ازدواج و افتتاح دفتر هیات بدن سازی یزد ازجمله خبرهای روز یکشنبه این استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور با بیان لزوم تخصیص 5 درصد عوارض شهرداری براساس قانون به آموزش و پرورش، گفت: شهرداری‌ها باید این عوارض را پرداخت کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در نشست گفتگوی هفته که در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: ظرف سه چهار سال گذشته نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان با عنوان طرح نماد به عنوان بستر اصلی همکاری وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور اجتماعی قرار گرفت که کار نوآورانه و زیرساختی بود.