پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقب در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید با راه اندازی کانال اختصاصی مشاور برای هر مشاور مدرسه به دنبال این هستیم که مشاوران با دانش آموزان مدرسه خود به صورت فردی و گروهی ارتباط داشته باشند گفت: این اتفاق افتاده و اکنون تمامی مشاوران مدارس دارای کانال و گروه اختصاصی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستور کار کمیسیون‌های خاص و تخصصی در هفته آینده منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با آسیب های اجتماعی این استان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - فرمانده انتظامی گچساران گفت: امسال بیش از 476 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است کهمیزان کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال 97 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به وجود 194 خانه هلال در این استان گفت: در هفته دولت 200 خانه هلال روستایی در گیلان گشایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیر کل راه وشهرسازی استان البرز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در خصوص ساماندهی بافت های فرسوده و حاشیه های شهرها، گفت: بر همین اساس باید با همکاری دستگاه های اجرایی، بازآفرینی محلات ناکارآمد باید به سرعت انجام شود.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، صبح امروز افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت را یکی از افتخارات استان دانست و گفت: حمایت از تنها تیم لیگ برتری وظیفه همه مسئولان و بخصوص استاندار است.

خبرگزاری دانا

مجلس یازدهم در روزهای سختی سکانداری قوه مقننه را عهده دار شده که امیدها بر تغییر در شیوه اداره مجلس بالا رفته و نمایندگان منتخب وظیفه ای بس سنگین را در این شرایط عهده دار شده اند که با نوع عملکرد خود نامشان در برگ های زرین تاریخ معاصر ایران رقم خواهد خورد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مددجویان دستگاه های حمایتی استان ایلام بر اساس تفاهم نامه همکاری بین دادگستری، کمیته امداد و بهزیستی ایلام، خدمات رایگان قضایی دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم استانی ها می توانند سوالات و مسائل خود را در زمینه آب و برق در قالب فایل ویدئویی یک دقیقه‌ای از تاریخ 22 مردادماه تا یکم شهریورماه از طریق لینک Pr.moe.gov.ir به روابط عمومی وزارت نیرو ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - نفرات برتر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان البرز روز چهارشنبه در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: سازمان‌های مردم نهاد، حلقه وصل مردم و دولت هستند و دولت تدبیر و امید نگاه ویژه و مثبتی به این سازمان‌ها دارد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: راه کاهش تصدی‌گری دولت و مشارکت هدفمند مردم در گرو تقویت سازمان‌های مردم نهاد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از روش‌های مداخله و درمان مسایل روانشناختی استفاده از زبان هنر است.