پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - وجود 27 منطقه حاشیه ای و سکونتگاه غیررسمی در کنار رشد نامتوازن سبب شده ساوه به عنوان یکی از کانون های صنعت کشور که به دلیل مهاجرپذیری همواره شاهد رشد جمعیت است، با مشکلات زیادی در حوزه مدیریت شهری به خصوص در بخش اعتبارات و اجرای برنامه های بازآفرینی شهری مواجه باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی گفت: سیاستگذاری توسعه اقتصادی دانش بنیان در کشور نیاز به فرماندهی واحد دارد، در صورت وجود این اراده در 2 برنامه پنج ساله می توان به اهداف توسعه‌ای کشور دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «حسین کنعانی مقدم» فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید وقتی مدیرعامل یک سازمان دولتی قرار است عوض شود باید ابتدا گزارشی از عملکرد و تراز مالی خود ارائه دهد؛ این که بدهی و درآمد این سازمان در ابتدای کار این مدیرعامل چقدر بوده است و در پایان مسوولیت وی چه وضعیتی دارد. با این حال و تا پیش از این هیچ‌کدام از دولت‌ها صورت وضعیتی در پایان کارشان ارائه نداده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانه‌های هلال در روستاهای سهرین، سارمساقلو، حاج سیران و مشکین در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - برای اهالی گلستان دیگر تابستان و زمستان تفاوت ندارد؛ هر باران شدیدی که می‌آید دل آن‌ها برای شروع سیل ویرانگر دیگری می‌لرزد که این سرگذشت نتیجه تکرار سیل‌های پیاپی در استان و عاقبت هر مار گزیده‌ای است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه، گفت: جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام اسلامی در دیدگاه مردم هستند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: جهاد دانشگاهی با تکیه بر فعالیت های علمی و پژوهشی خود می تواند در راستای رفع مشکل بیکاری در استان و به تبع آن، کاهش آسیب های اجتماعی بسیار نقش آفرین باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در 28 مرکز ترک اعتیاد این استان سه هزارو 133 نفر از جمعیت معتادان از امور درمان خدمت گرفته‌اند و در یک مرکز کاهش آسیب نیز 520 نفر از معتادان از خدمات ارایه شده استفاده کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

موضوع برگزاری کنکور سراسری با توجه به شیوع کرونا با حضور وزرای بهداشت و علوم در دستور کار هفته جاری کمیسیون آموزش است.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت شیوع بیماری در پایتخت و اقدامات مدیریتی و اجرایی برای کنترل آن پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - شهردار بم گفت: مشکلات مالی به واسطه آغاز کرونا در بخش غیر دولتی بیش از سایر حوزه ها خود را نشان داده و این مشکل گریبانگیر دیگر بخش‌ها به‌ویژه فوتبال شده و در این زمینه افتی در واریزی شهرداری داشتیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: زلزله و وضعیت روحی و روانی پس از آن، آسیب های اجتماعی و ترانزیت مواد مخدر نشان می‌دهد که ورزش برای بم امری واجب است و به همین علت مسئولان باید نگاهی ویژه به این منطقه به‌ویژه در حوزه فوتبال بانوان داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پویش ملی " ازدواج جوانان با همراهی خیران" در زنجان در راستای حمایت از زوج‌های جوان و جوانان در آستانه ازدواج راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشور گفت: اعزام مبلغان دینی به مدارس کهگیلویه و بویراحمد برای تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کاهش انواع آسیب های اجتماعی بین آنان باید هدفمندتر و منسجم تر شده و به دور از هرگونه موازی کاری و پراکنده کاری باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: تفاهم نامه مداخلات فوری در جرائم و آسیب های اجتماعی با رویکرد ترمیمی به پیشنهاد این معاونت و همکاری اموربانوان و خانواده استانداری، اورژانس اجتماعی بهزیستی (123)، مرکز فوریت های پزشکی (115)، مرکز فوریت های پلیسی (110) و اتش نشانی (125) این استان تدوین شد.