پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: خبرنگاران رسانه‌های گروهی در تهیه و انعکاس اخبار و گزارش ها در راستای ماموریت‌های این نهاد برای تامین امنیت پایدار بسیار حساس، موثر، تعیین کننده است و نقش راهبردی دارند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: مهم‌ترین هدف طرح سراج (سلامت روان اجتماعی) شناسایی وضعیت موجود در شهر و ارائه تصویری درست از میزان و نوع آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار مراغه گفت: رسانه‌ها، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی را به عنوان 2 عنصر اصلی زیربنای توسعه پایدار در جامعه نهادینه کنند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: نقد شفاف خبرنگاران باید به صورت همه‌گیر شامل مسئولان و مردم شود و انتقادات را نباید تنها شامل دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی بدانیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از توزیع 50 هزار بسته غذایی بین نیازمندان و مددجویان این نهاد طی در چند روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان روانسر گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی اگر رسالت خود را به خوبی انجام دهند نقش اصلی و اساسی را در جلب اعتماد عمومی و تولید سرمایه اجتماعی دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شهردار سروآباد گفت: این شهرداری با سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان استان کردستان تقاهم نامه همکاری منعقد و امضاء کردند.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران از سکونت دست کم 20 درصد از جمعیت شهری استان در بافت فرسوده و مناطق حاشیه‌ای شهرها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - فرمانده انتظامی گناوه گفت: 91 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 4 ماه نخست امسال توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر واحدهای انتظامی و مشارکت و نقش آگاهی مردم کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حفظ امنیت، آرامش و رضایت شهروندان الویت نخست ماست.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح ابتکاری بانویار با هدف توسعه گردشگری، احیای صنایع دستی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی زنان در معرض مهاجرت در 50 روستای کم برخوردار استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اعلام آمادگی این کمیسیون برای رفع موانع قانونی آسیب های اجتماعی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - حالا دیگر با گذشت حدود 6 ماه از کرونا مردم از بین دو راهی نان و جان، راه نان را برگزیده‌اند و به ناچار برای گذران زندگی‌هایی که با جولان کرونا سخت تر شده سعی درتلاش برای حفظ شغل و اندک معیشت خود دارند بسیاری هم البته حرفه و شغل خود را بر اثر کرونا از دست داده اند که حاصل این ماجرا بیکاری و فقری است کهشدیدتر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: وقوع برخی از جرائم به ویژه در کودکان و نوجوانان تنها به دلیل ناآگاهی و نداشتن مهارت‌های زندگی از جمله مهارت کنترل خشم و نه گفتن است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نزدیک دو سال از ایجاد دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی به عنوان تدبیری راهگشا از دولت توسط وزارت کشور در 10 استان کشور از جمله کرمان می‌گذرد، دفاتری که با آموزش و توانمند کردن افراد حاشیه نشین سعی دارد در درازمدت زمینه مهاجرت معکوس از شهر به روستا را فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه پلیس ایران نیرویی مردمی است، گفت: این از برکات نظام مقدس اسلامی است که پلیس آن به عنوان حافظ امنیت، نیرویی مردمی و مورد حمایت آحاد جامعه است.