پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران اعلام کرد: سه مجموعه ورزشی به علت بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پلمب شدند.

خبرگزاری ایسنا

مسئول کانون هموفیلی استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اشتغال بیماران به شغل هایی آسیب زا در این شرایط، متاسفانه هیچ کمکی از هیچ ارگانی به بیماران هموفیلی استان مرکزی انجام نشده و تنها اتفاق مثبت این بود که به دلیل اطلاع رسانی مناسب از سوی انجمن، موارد مثبت ابتلا به کرونا در بین بیماران هموفیلی استان گزارش نشده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - پویش اهدای کتاب در گیلان پیش از یورش سهمگین کرونا بر روح و جان جامعه شکل گرفت؛ اگرچه مدت مدیدی مردمان خانه نشین شدند و این پویش به محاق رفت اما پس از گذر از اندکی از بحران، خیرانی از معاون وزیر گرفته تا اعضای شورای شهر در استان با اهدای کتاب هایی قابل، به قدر جرعه ای شیرین کام اخبار را خوش ساختند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - امام جمعه دهدشت نماز جمعه را مهم ترین رسانه فرهنگی کشور دانست و گفت: مطالبه گری از مسئولان و وحدت بخشی بین نهادها برای خدمات رسانی به مردم در اولویت کارهای این نهاد در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تبعات و پیامدهای کرونا در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: دشمنان با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه میان اقشار مختلف جامعه به دنبال دوگانه سازی علم و دین بودند که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی حوزه‌های علمیه در موضوع مقابله با کرونا در اجرای نقشه خود ناکام ماندند و کشور توانست در مقابله با کرونا و حفاظت از سلامتی مردم موفق شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جهانگیری پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را موجب ناکامی توطئه دشمنان در ایجاد دوگانه علم و دین دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تبعات و پیامدهای کرونا در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: دشمنان با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه میان اقشار مختلف جامعه به دنبال دوگانه سازی علم و دین بودند که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی حوزه‌های علمیه در موضوع مقابله با کرونا در اجرای نقشه خود ناکام ماندند و کشور توانست در مقابله با کرونا و حفاظت از سلامتی مردم موفق شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون مطالعات و برنامه ریزی امور اجتماعی و اقتصادی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اشاره به اینکه «حق به شهر» مفهوم بسیار فراتری داشته و به ما کمک می کند تا به بازآفرینی شهرها بپردازیم، گفت: وقتی ما با این حق جمعی روبه رو هستیم، به یک اراده جمعی نیاز داریم تا این حق عمومی را به طور کامل محقق کند. مهمترین ابزاری که برای تحقق این حق وجود دارد، دموکراسی محلی بوده که مهمترین نماد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشارکت‌های مردمی و نهادهای مدنی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: خیرین از مهم‌ترین نهادهای مردمی هستند که می‌توانیم با همراهی ومشارکت آنان، جرایم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در استان اظهار داشت: حاشیه نشینی و وجود زندان ها از جمله مشکلات جدی در البرز است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - هفته گذشته (28 تیر تا سوم مرداد) رویدادها و اخبار مهمی در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در استان البرز رخ داد که مهمترین آنها طرح اشتغال‌زایی در روستاهای البرز بود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - اعتیاد بلای خانمان‌سوزی است که در سال‌های اخیر بسیاری از خانواده‌ها را درگیر خود کرده و افراد زیادی به دلیل گرایش به آن، کار، زندگی و خانواده خود را از دست داده و برخی نیز به مجبور به کارتن خوابی و خیابان خوابی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: در سفر یک روزه معاونان وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و بازدید از محلات کم برخوردار و سکونتگاه های غیر رسمی حواشی شهرها، بر ساماندهی این سکونتگاهها تاکید شد.

خبرگزاری دانا

سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با توضیح اینکه آسیب های اجتماعی در محله اسلامی وجود ندارد، تأکید کرد: ارکردهای مساجد علاوه بر ذکر وعبادت، کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، اشتغال زایی، ورزشی، امداد، خیریه و قرص الحسنه است و این کارکردها را باید فعال کنیم تا محله اسلامی تحقق پیدا کند.