یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل به لزوم معرفت افزایی و بصیرت افزایی در ورزشکاران اشاره کرد و گفت: ورزشکاری که در برهه های خاص با قرار گرفتن در جبهه باطل علاوه بر تشویش اذهان عمومی به بیت المال و مردم خسارت وارد می کند، مردمی نیست و تنها به فکر تامین منافع خود است.

خبرگزاری دانا

حدادزاده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی، ضربه به موجودیت کشور است گفت: امنیت امروز کشور مرهون دلاوری ها و جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعامل با مجلس در جهت رفع مشکلات کشور، پیگیری عدالت در قالب شالوده برنامه‌ها و برش وظایف این وزارتخانه و ایجاد حداقل یک شغل برای آحاد ملت ایران به عنوان اولویت‌های برنامه های خود برای اداره وزارت کار یاد کرد.

خبرگزاری دانا

بانوان استان یزد که جز مذهبی و سنتی ترین استان های کشور محسوب می شوند توانسته اند در دوران انقلاب اسلامی به عرصه های کلان مدیریتی استان برسند که خط بطلانی بر تمام ادعاهای پوچ و توخالی غرب است که مدعی عدم رشد و شکوفایی بانوان در جامعه مذهبی هستند.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: کنگره شهدا یک جریان ارزشی می باشد که برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به مردم در ابعاد مختلف با قوت با محوریت مردم و خصوصا جوانان نقش آفرینی می کند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن قرائت گزارش این کمیسیون درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، موافقت ضمنی کمیسیون متبوعش با تصدی زاهدی وفا در وزارتخانه تعاون را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ابرقدرت‌ها، گفتند: شبکه های اجتماعی غربی محرک جریانات و اغتشاشات اخیر بود.

خبرگزاری دانا

آیت الله دری نجف آبادی گفت: محور برنامه هفتم توسعه کشور توانمندی اقتصادی، مبارزه با فقر و فساد و رفع آسیب های اجتماعی است و همه باید دولت را در تحقق این سیاست ها یاری دهند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه فراهان با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه سرداران و 400 شهید شهرستان گفت: این اجلاسیه در تاریخ هفتم مهرماه در شهر تلخاب فراهان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

قریب به چند روز است که فضای مجازی آکنده از اظهارنظرات شتابزده و اغراق آمیز پیرامون فوت ایشان شده و این موضوع تنها داغ فقدان را برای خانواده مرحوم امینی سنگین‌تر می‌کند، به طوری که دشمن از این فضا سوء استفاده کرد و با تحریک جوانان خواست به اهداف شوم خود برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا غلامی را به عنوان ربیس‌دبیرخانه کارگروه علمی کمیته مشترک ایران و قزاقستان در فارابی‌شناسی منصوب کرد.