یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه عصر ایران

به دلیل خشکسالی ها بسیاری از روستاییان مهاجرت کرده اند و دانش آموزان چند روستا به دلیل کم بودن تعدادشان مجبورند با هم در یک روستا درس بخوانند که این مشکلات تاثیر منفی در آموزش آنها می گذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر پروژه‌یابی و پیگیری طرح‌های دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاد دانشگاهی با تاکید بر انجام تحقیقات کاربردی در راستای حل نیازها و مسایل کشور گفت: پیمایش ملی خانواده از جمله پروژه‌های است که در حال حاضر موج دوم آن در حال اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تغییر ساعت کاری میادین میوه و تره بار، تلاش جهادی برای پایان طرح احداث یک مرکز درمانی، آماده باش آمبولانس‌های شرکت شهر سالم در روز اربعین، تصاویر هنری روی تنه خشکیده درختان همچنین تسهیل در ساخت و ساز با مجوز یک طبقه تشویقی از مهمترین اخبار روز دوشنبه 21 شهریور شهر تهران است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در دولت سیزدهم هدفگذاری کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش جمعیت و خودرو، افزایش تصادفات را نیز به همراه دارد، اما حوادث رانندگی دارای دلایل متعددی است، حال سوال این است که به جزء دلایل مرسوم، برخی عوامل یا نابسامانی‌های روانی تاثیر جدی بر رانندگی ناایمن ایجاد می‌کند؟ و آیا همه رانندگان با گواهینامه رانندگی، صلاحیت رانندگی را دارند؟.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران درباره تاثیر برنامه های اجتماع محوردر پیشگیری و کاهش خودکشی توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: شهروندان در صورت مشاهده افکار خودکشی با شماره 123 به صورت 24 ساعته تماس بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داده‌های آماری «سازمان بهداشت جهانی» (WHO) نشان می‌دهد سالانه حدود 800 هزار نفر در جهان بر اثر اقدام به خودکشی جان خود را از دست می‌دهند و همچنین سالانه 16 میلیون نفر «فکر خودکشی» به سرشان می‌زند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر دستگاه های دیگر جهت مراقبت بهتر از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی، خبر داد که در سال تحصیلی پیش رو بیش از 20 هزار مدرسه طرح «نماد» را اجرایی خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - عمری بالای 30 تا40 سال دارند اما در همان عالم کودکانه و بازی های سرخوشانه خویش مشغولند، با هم لبخند می زنند، شور می آفرینند، هیجان می گیرند، شوق می ورزند، نگران می شوند، لمس می کنند و می فهمند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهم‌ترین کار، جذب هزار دکتر معلم و جذب 500 عضو هیات علمی از مسیر وزارت علوم است. فرآیند این کار شروع شد و روند آن به سرعت انجام کار در مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بستگی دارد.

خبرگزاری دانا

موسوی گفت: از دیدگاه علمی هیچ تفاوتی در میزان تجربه بیماری های روانی بین زنان و مردان وجود ندارد.