یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه نصب و آبرسانی مخازن آب در مدارس تا پیش از فصل بازگشایی انجام می‌شود، تاکید کرد: این کار باید به گونه ای انجام شود که در مهرماه هیچ مدرسه بدون مخزن و منبع آب در استان وجود نداشته نباشد.

خبرگزاری دانا

اینجا پیام ماهدشت کرج است، شهرکی که روزی قرار بود پیام آور مهر برای ساکنانش باشد اما گویا جز رنج و محنت ثمره ای برای آنها نداشت.

خبرگزاری دانا

بسیاری از خانواده‌ها بعد از ازدواج فرزندشان، عملا او را از دست داده اند؛ چون همسر فرزندشان مانع رفت‌وآمد آن‌ها شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: 19 هزار و 107 نفر مهارت جو از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف سنجش و ارزشیابی مهارتی در آزمون‌های مختلف مهارتی فنی و حرفه‌ای این استان شرکت کردند.

خبرگزاری مهر

سمنان - جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود در استان سمنان موضوعی است که بالاخره دولتی‌ها و سازمان های‌حاکمیتی استان بر روی آن اجماع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز تعیین اولویت‌ها را در صلاحیت ولی فقیه دانست و گفت: همه باید مطیع باشند؛ تفاوت نظام ولایی با سایر نظامها این است که حرف نائب امام زمان برای ما حجت است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تشکیل صندوق ضمانت برای زنان سرپرست خانواری که در دهک یک تا پنج قرار دارند مهمترین اقدام دولت سیزدهم برای حمایت از این اقشار برای ایجاد اشتغال است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس قوه قضاییه با تاکید بر کاهش مهاجرت نخبگان اظهار داشت: بسترسازی برای برخورداری از منافع و دستاوردهای نخبگان از مباحثی است که همه بخش ها باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

خبرگزاری دانا

تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون چوگان با سازمان ورزش شهرداری تهران امضا شد.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه گفت: قوانین کشور اگر با موضوع اول کشور همخوانی ندارد باید مورد بازنگری قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس دستگاه قضا گفت: ایجاد اشتغال و بهبود شرایط تولید، ارتقای امنیت را به دنبال دارد و اگر در این بخش هزینه نکنیم، ناچار خواهیم شد در سایر زمینه ها برای تامین امنیت و رفع آسیب های اجتماعی هزینه کنیم.

خبرگزاری مهر

یزد - رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد در شرایط امروز جامعه گفت: جایگاه همه دست اندرکاران اقتصادی به ویِژه مباشران اقتصادی نیازمند بازنگری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهداف این وزارتخانه از جمله ارائه آموزش هنری در مناطق محروم گفت: آموزش‌های هنری باید کاربردی باشد تا بتواند وضعیت اشتغال و اقتصاد هنرآموزان را متحول کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: با ایجاد هر اختلاف خانوادگی، چندین پرونده به دستگاه قضایی وارد می شود و باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم ازدواج های احساساتی و بدون تحقیق و دقت لازم شکل گیرد و در این رابطه بزرگترها باید مراقبت و مواظبت کنند تا مشکلات این حوزه برطرف گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که اختلافات خانوادگی زیبنده نظام و انقلاب نیست، تاکید کرد: با ایجاد هر اختلاف خانوادگی، چندین پرونده به دستگاه قضایی وارد می شود و باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم ازدواج های احساساتی و بدون تحقیق و دقت لازم شکل گیرد و در این رابطه بزرگترها باید مراقبت و مواظبت کنند تا مشکلات این حوزه برطرف گردد.