یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه 55 آنلاین

برادرکشی هولناک در تویسرکان

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح‌های مصوب فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر از سوی این وزارتخانه حمایت می‌شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در نتیجه وقوع نزاع دسته جمعی چند روز قبل در یک خانواده دعوای دو برادر بالا گرفت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه بسیاری از آسیب های اجتماعی فعلی به دلیل فاصله گرفتن از علوم قرآنی است و اگر مراکز آموزشی و حوزه های دینی فعال تر شوند بسیاری از این آسیب‌ها هم کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دانشگاه فرهنگیان مهم‌ترین مشکلات پیش‌رو این دانشگاه را محدودیت امکانات خوابگاهی و کمبود استاد عنوان کرد و گفت: براساس برنامه جدید، هزار دکتر معلم و 500 عضو هیات علمی جذب می‌شوند.

خبرگزاری دانا

طلاق در جامعه به خصوص در بین افراد مرفه به سمت یک هنجار تعریف شده و حتی مورد پسند می رود که باید جلوی آن را گرفت.

خبرگزاری دانا

جهان دیده با اشاره به حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی هرمزگان در راه رسیدن به هدفش که رفع محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در روستا ها است، گفت: امیدوارم همه روستاها و شهرها فرهنگ حمایت از محرومان گسترش یابد و اولویت اول همه مسولان آموزش رایگان و محرومیت زدایی و ایجاد شغل و درآمد پایدار باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با تاکید بر ضرورت اصل پیشگیری در حوزه مبارزه با موادمخدر گفت: 40 هزار مدرسه در سراسر کشور تحت پوشش طرح یاری‌گران زندگی قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به حداقل 80 هزار مدرسه افزایش یابد.

خبرگزاری دانا

هاشمی مهر گفت: با فرهنگ سازی در خصوص ازدواج سالم و اصلاح تدریجی در جامعه می‌توان به سمت افزایش ازدواج و کاهش آمار طلاق رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه 60 درصد معتادان پیشتر دارای شغل بودند، گفت: جریان اعتیاد، پاکی جامعه را نشانه گرفته است و دراین میان عامل بیکاری می‌تواند شتاب دهنده باشد اما عامل مستقیم نیست.

خبرگزاری دانا

دبیرستاد اجرایی مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان لنده جز شهرستان های پاک استان در حوزه مواد مخدر است ولی نیازمند است که مراقبت لازم در حوزه های مختلف اجرایی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهر تهران درخصوص معضل زباله‌گردی در تهران گفته است که کار ساماندهی آغاز شده و تا سال آینده زباله‌گردی در تهران نخواهد بود.