یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

قریب دو سال و اندی از کلنگ زنی پارک امید در شهر یاسوج می گذرد اما این پروژه روند خوبی نداشته و به نظر می رسد شهروندان یاسوجی شاهد سیما و منظر مطلوبی در پارک امید نخواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: به مدت 25 ماه مدارس تعطیل و آموزش ها غیرحضوری بود، بچه‌ها خانه‌نشین و از مدارس دور شدند. تهدیداتی بر تعطیل ماندن مدارس وجود داشت.

خبرگزاری دانا

شهرام خواجوی گفت: آن چیزی که در آسیب های اجتماعی به آن می رسیم این است که سطح مهارت های ارتباطی، اجتماعی و حتی اطلاعات اجتماعی و حقوقی خیلی افرادی که درگیر این اسیب ها می شوند کم است و باید آن را افزایش داد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دانشگاه ها تحت تاثیر خانه ملی گفتگوی آزاد، کرسی های آزاداندیشی با قوت بیشتر برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حفاطت و تامین امنیت خانواده بزرگ ایران را امری ملی دانست و گفت: مردم ایران هوشیار باشند زیرا استعمارگران برای رسیدن به اهداف خود در ایران تلاش بر ایجاد اغتشاش دارند.

خبرگزاری دانا

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه صندوق های بازنشستگی ما با مشکلات جدی مواجه اند، گفت: این صندوق ها بدهی هایی دارند که دولت در تلاش است آنها را بپردازد.

وب‌گاه الف

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه صندوق های بازنشستگی ما با مشکلات جدی مواجه اند و صندوق اجتماعی کشاورزان باید تلاش کند شبیه صندوق های بیمه ای دیگر نشود گفت: این صندوق ها بدهی هایی دارند که دولت در تلاش است آنها را بپردازد.

خبرگزاری دانا

مومنی گفت: زنان در کشور نوع پوشش را خودشان انتخاب می کنند، اما دشمن با دروغ مجازی، واقعیت را وارونه جلوه داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

باقری بر ضرورت تحقق تعهد اشتغال در مازندران تاکید کرد و خواستار پیگیری روزانه برای ورود اطلاعات در سامانه رصد شد.

خبرگزاری دانا

موقوفه بودن آب انبارهای یزد، بهانه ای برای رها شدن آنها در دل بافت تاریخی و تبدیل شدن آنها در طول زمان به زباله دانی شده است و گرچه قرار بود این موضوع بین اوقاف و شهرداری بافت تاریخی حل شود، اما هنوز کشمکش‌هایی در این زمینه وجود دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تلاش دشمن در ازدیاد آسیب های اجتماعی و گسترش اعتیاد است، عنوان کرد: شایسته است که بیشتر تلاش کنیم و از کسانی که در این مسیر همکاری می کنند، تشکر کنیم و باید بعد از آموزش و تربیت، کاریابی برای آنها صورت پذیرد، چون در غیر اینصورت به حالت اول خود باز می گردند.