یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

باهنر گفت: فراهم کردن مسیری برای اعتراضات، ایجاد فضای باز سیاسی و تغییر بعضی از ساختارها در دراز مدت مثل دو مجلسی شدن، سه راهکاری است که باید در دستور کار قرار بگیرد. / انصاری گفت: آیا زخم را هم دشمن ایجاد کرده؟ یا اگر دشمن ایجاد کرده آیا ما در پی بهبود و درمان آن برآمدیم؟ آیا این زخم ترکیبی از اقدامات دانسته و ندانسته ما بوده یا دشمنان؟ این دو را باید از هم جدا کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

باهنر: من خط فقر 18 میلیون تومانی را قبول ندارم اما کسی در تهران با حقوق 10 تومان نمی تواند زندگی کند، مخصوصا اگر مستاجر باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه جامعه ما درگیر بی انصافی ها و نامهربانی ها بوده و بسیاری از مسائل اجتماعی از همین امر نشان می گیرد، تاکید کرد: مسوولان برطرف کردن آسیب های اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

خبرگزاری دانا

فتاحی، مشاور خانواده گفت: اگر بپذیریم که در شکل گیری شخصیت افراد، وراثت و محیط نقش بسزایی دارد متوجه تاثیرات محیط زندگی فرد و نقش خانواده در آینده فرد می شویم.

خبرگزاری دانا

همزمان با میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) در مراسمی 25 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و محب اهل بیت منطقه امامزاده ابراهیم قم توسط موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) اهدا شد.

خبرگزاری دانا

دانش‌آموزان با اشاره به اینکه استکبار هیچ‌گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است، مطرح کردند: بی‌گمان، دانش‌آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش‌ناشدنی ایفا کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی از آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز و برنامه های هم اندیشی با موضوعات تخصصی در این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری دانا

خزعلی گفت: اگر اداره محلات به دست معتمدین و نیروهای مردمی و بسیج، گروهای خیر و مردم‌نهاد سپرده شود و یک حمایت و پشتیبانی کلان از طرف دولت صورت گیرد نتایج خوبی حاصل خواهد شد، نمونه آن را در نمایشگاه قم مشاهده کردیم در این زمینه طرح محله محور قم می تواند به عنوان الگویی موفق در کشور معرفی شده و فعالیت‌ها تعمیم داده شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه این حوزه به توانمندسازی و اشتغال زنان گفت: 4 طرح بومی حمایت از زنان در استان اجرایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

شهروندان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از چندضامنی بودن وام ازدواج خواستار رسیدگی و اجرای قانون تک ضامن برای دریافت وام ازدواج شدند.

وب‌گاه الف

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از جمله مهمترین اقدامات دولت سیزدهم پیگیری بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار است که برای اجرایی شدن این موضوع، اعتباراتی در اختیار استان‌های مختلف قرار داده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره میزان قصور عابر پیاده در تصادف گفت: برخی اوقات عابرین پیاده قوانین تردد از آزادراه و بزرگراه را رعایت نکرده و باعث بروز تصادف می شوند.

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: باید آسیب‌های اجتماعی را رصد و اصلاح کنیم و اجازه ندهیم دشمن مردم را از آینده کشور ناامید کند همان آسیب محدود را که دشمن بزرگ جلوه می دهد.

خبرگزاری دانا

جاده سربیشه به ماهیرود به عنوان یکی از مهم ترین محورهای ترانزیتی استان به دلیل تردد خودروهای سنگین، عرض کم و نبود زیرساخت های کافی مسیری پر خطر است و در این سال ها بارها شاهد حوادثی دلخراش در این جاده بودیم برای تکمیل دوبانده سازی نیازمند 980 میلیون اعتبار و توجه بیشتر مسئولان است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران گفت: اقدامات خوبی برای مهارت آموزی معتادان با هدف توانمند سازی آنها در دست اقدام و اجرا است.