یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مناطق کویری بسیاری در استان وجود دارد گفت: لازم است احاطه و تسلط اطلاعاتی و عملیاتی لازم بر پهنه کویر را داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان کرمان که معتقد است برخلاف برخی تصورات، فوتبال استان توسعه‌یافته نیست گلایه جدی نیز از باشگاه‌ها برای ایفای تعهداتشان به مردم دیار کریمان دارد و می‌گوید ضرورت بومی‌گزینی در بازیکن و مربی و پرورش آنان را باید جدی گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که تهران دارد می توان از همه دوربین هایی که متعلق به شهرداری، راهنمایی رانندگی و مجموعه پلیس است استفاده کرد. این یک پیشنهاد است تا از این زمینه نیز بتوانیم استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: 625 کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان فعال است که از این تعداد 70 کانون در روستاها قرار دارد.

خبرگزاری دانا

تکدیگری یکی از معضلات جدی آسیبهای اجتماعی است که میتواند تاثیرات منفی را بر جامعه تحمیل کند.

خبرگزاری دانا

محسن توحیدی مقدم با اشاره به اینکه در خراسان شمالی 16 مرکز خدمات درمان اعتیاد را ارائه می دهند، گفت: در حال حاضر 439 نفر در این مراکز پذیرش و خدمات دریافت می کنند.

خبرگزاری دانا

سایبری‌های گوش به زنگ بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال، با هدف مقابله با اجرای قانون عفاف و حجاب، دروغ ضرب و شتم مهسا امینی توسط پلیس، با تحریک احساسات مردم ژست حمایت از حقوق زنان را به خود گرفتند.

خبرگزاری دانا

سوء مصرف مواد مخدر، به عنوان یک آسیب اجتماعی خانمان برانداز همواره دغدغه جدی جامعه بوده و هست. پرسش مهم این است که چرا جامعه خود را از به دام افتادن به این تله خسارت بار مصون نمی بیند و حتی اخبار از گرایش و شیوع بیشتر ابتلا به مصرف مواد مخدر در جامعه حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیش از دو سال از شروع پاندمی کرونا می‌گذرد، در این مدت 6.5 میلیون نفر جان خود را از دست دادند. بیش از 615 میلیون نفر مبتلا و صدها میلیون نفر دچار آسیب‌های روانی، اقتصادی و اجتماعی شدند. اما کشورها برای حمایت از آسیب‌دیدگان این بحران انسانی چه کار کردند؟

وب‌گاه عصر ایران

در اینجایی که من زندگی می‌کنم نباید هیچ آرزویی داشته باشی، رسیدن به آرزوها برای ما کودکان فقیر غیرممکن است پس ترجیح می دهم به آن فکر نکنم و آرزویی نداشته باشم.

خبرگزاری دانا

عزن در جمع نمازگزاران یاسوجی با اشاره به اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است از خیرین خواست تا این سازمان را در کهگیلویه و بویراحمد همراهی کنند.

خبرگزاری دانا

سردار کیقباد مصطفایی در خصوص آسیب ها و مشکلات در برخی از کافه های آبشار یاسوج واکنش نشان داد و گفت: برنامه و طرح های مختلف پیش بینی شده است و با متخلفان برخورد می کنیم.

خبرگزاری مهر

سمنان - مسئولان بهزیستی می گویند در سال جاری نزدیک به 800 نفر با اورژانس اجتماعی سمنان تماس گرفتند و این نشان می دهد که مردم اهمیت ورود کارشناسانه به آسیب های اجتماعی را دریافته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن‌ها و تشکل‌های جوانان برای برخورداری از حمایت این نهاد می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌های خود را بر اساس موضوعات و چهارچوب‌های اعلام شده در فراخوان تا روز 22 مهر ماه 1401 در سامانه این اداره کل ثبت کنند.