چهارشنبه 11 مهر 1403

آغاز ساخت یک واحد آموزشی با مشارکت خیران در بخش عقیلی گتوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آغاز ساخت یک واحد آموزشی با مشارکت خیران در بخش عقیلی گتوند

دزفول - ایرنا - عملیات اجرایی احداث یک باب دبیرستان دخترانه 6 کلاسه متوسطه اول روز پنجشنبه با حضور مسئولان و مردم در روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور فرماندار گتوند، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشدارعقیلی، مسئولان محلی، خانواده های شهدا، خیران و جمعی از اهالی روستاهای بخش عقیلی برگزار شد.

مدیراداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زیربنای این فضای آموزشی را 331 متر اعلام کرد و گفت: این طرح آموزشی با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال به صورت مشارکتی اجرا می‌شود که 70 درصد اعتبار آن از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و 30 درصد از طریق خیران تامین خواهد شد.

حسین اسدی‌پور ادامه داد: این فضای آموزشی برای 70 دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول در این روستا احداث می‌شود و تلاش بر این است در سریع‌ترین زمان تکمیل و بهره‌برداری شود.

شهرستان گتوند سال گذشته همانند سال‌های 93، 94 و 95 رتبه نخست آموزشی خوزستان را با 96درصد قبولی برای چهارمین بار در 6 سال گذشته کسب کرد.

این شهرستان بیش از 13 هزار دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری دارد.

*س_برچسب‌ها_س*