سه‌شنبه 10 مهر 1403

آغاز هفته هفتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس با رقابت 56 راس اسب در روز نخست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آغاز هفته هفتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس با رقابت 56 راس اسب در روز نخست

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با رقابت 56 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

مسابقات امروز در 6 دور مختلف به مسافت 1000 و 1200 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن 3+ سال کلاس Maiden بود، اسب پوریا مختومقلی به مقام اول رسید و اسب های سپیدار سیاه‌پوش و لان‌جان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون 3+ سال هندیکاپ کلاس 5 برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب زیبای بندر بود؛ اسب ایلیا دوم شد و شامپیون‌گزل به عنوان سوم رسید.

اسب زئوس قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب های لوانتین و آسنسیو به ترتیب عناوین دوم و سوم را تصاحب کردند.

اسب‌های تاوریش، بنفیت و تاواتال در دور چهارم و در گروه اسب های تروبرد دو ساله کلاس Maiden عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در دور پنجم که مخصوص اسب‌های دوخون 3+ سال کلاس 3 بود اسب جان دی وان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های دسپاینه و گل گندم عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

دور ششم به رقابت اسب های دوخون 3+ سال هندیکاپ کلاس 7 اختصاص داشت که در آن اسب حلما عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، اسب آلقر دوم شد و ماکسیموس به عنوان سوم آخرین دور روز نخست هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس دست یافت.

در پایان مسابقات امروز مبلغ یک میلیارد و 97 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.

*س_برچسب‌ها_س*