پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آغاز پیش‌فروش فندک زیپو 2 میلیارد تومانی! | فروردین 1403

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
آغاز پیش‌فروش فندک زیپو 2 میلیارد تومانی! | فروردین 1403

زیپو یک محصول 2 میلیارد تومانی تولید کرده است که فندک آنلاین این محصول را برای پیش‌فروش، موجود کرده است.

زیپو، معروف‌ترین کمپانی تولید کننده فندک است. فندک زیپو اولین بار در سال 1933 تولید شد و سال‌ها در جنگ جهانی هم استفاده شد. اما در سال‌های اخیر، در ایران و جهان، بیش از اینکه یک فندک باشد، به یک کالای کلکسیونی تبدیل شده است! طوری که افراد به دنبال زیپو لوکس هستند!

زیپو اولین بار با هدف روشن کردن یک فندک فقط با یک دست تولید شد! سال‌ها بعد از آن برای روشن کردن باروت و سلاح‌های جنگی استفاده میشد و کاربری آن فقط برای دولت‌ها بود. پس از پایان جنگ جهانی، زیپو به تولید خود ادامه داد و به اصلی‌ترین برند تولیدکننده فندک تبدیل شد.

این برند پس از سال‌ها مخاطبان خاص خود را داشت و تولیدات خود را به سمت محصولات کلکسیونی برد. امروزه فندک‌های زیپو، بیش از آن که به عنوان فندک استفاده شوند، به عنوان یک کالای کلکسیونی شناخته می‌شوند!

اما ماجرای فندک 2 میلیارد تومانی چیست؟

به گزارش فندک آنلاین، زیپو یک محصولی تولید کرده که بدنه‌ی آن از جنس طلا است! این فندک به قیمت این فندک 21 هزار دلار است که امروز (27 فروردین) به قیمت 2 میلیارد تومان در فندک آنلاین به فروش می‌رسد! این فروشگاه اینترنتی، بلافاصله بعد از تولید محصول توسط کمپانی زیپو، فندک 2 میلیاردی را در وبسایت خود موجود کرد!

بدنه‌ی این فندک، از طلای 18 عیار تولید شده است که باعث شده بدنه‌ی نسبتا محکمی داشته باشد. بیش از 99 درصد فندک‌های زیپو از برنج تولید شده‌اند اما این فندک از طلای خالص تولید شده است. این موضوع باعث شده افرادی که به دنبال زیپو لوکس هستند، به خرید این محصول علاقه‌مند شوند و به فروشگاه فندک آنلاین مراجعه کنند.

فندک زیپو طلا، مغزی طلا دارد و دلیل گران‌قیمت بودن آن بر خلاف دیگر محصولات زیپو، فقط در بدنه‌ی آن نیست. این محصول در دسته‌بندی آرمورکیس تولید شده است. این یعنی ضخامت این فندک حدودا 1.5 برابر زیپوهای معمولی است! همین موضوع باعث سنگین‌تر شدن وزن این فندک شده.

زیپو طلایی، با کد SKU 195-001 شناخته می‌شود. زیپو تضمین کرده که این محصول ضد باد است! یعنی باد نمی‌تواند آن را خاموش کند. این مدل، مثل دیگر تولیدات کمپانی زیپو، با بنزین روشن می‌شود. دلیل خاموش نشدن آن در باد هم همین بنزینی بودن آن است! حتی زیپو ضمانت مادام‌العمر برای کارکرد صحیح این فندک داده است.

شاید برای شما سوال باشد که آیا این فندک برای روشن کردن چیزی استفاده می‌شود؟ در پاسخ به این سوال، معمولا کلکسیونرها از این مدل به عنوان یک کالای ویترینی استفاده می‌کنند و حتی فیتیله‌ی آن را هم استفاده نمی‌کنند! حتی خود کمپانی زیپو هم این محصول را در بسته‌بندی نفیس و خاص قرار داده که نشان می‌دهد این فندک برای استفاده روزمره طراحی نشده است.

آیا زیپو گران‌تری هم وجود دارد؟

طبق صحبت‌های مدیرعامل فندک‌آنلاین:

این مدل (زیپو طلایی) گران‌ترین زیپو در جهان است! اما بسیاری از کلکسیونرهای جهان، برخی مدل‌های قدیمی یا خاص را با قیمت‌های بیشتری هم خرید کرده‌اند. برای مثال زیپو لیمیتد ادیشن 75 سالگی زیپو، برای اولین بار با قیمت 37 هزار دلار به فروش رفت! یعنی حدودا 2 برابر قیمت زیپو طلایی! همین محصول در فروشگاه ما با قیمت کمتر از 30 میلیون تومان در حال فروش است.

فندک زیپو جنس طلا اورجینال!

اگر شما هم قصد خرید فندک زیپو طلایی را دارید، دقت کنید که این فندک حتما اصل و اورجینال باشد. به گفته کمپانی زیپو:

بسیاری از محصولات ما به رنگ طلایی و مشابه Zippo 18KT-Gold هستند، اما فقط رنگ آن‌ها طلایی است! پس حتما در خرید این مدل دقت کنید.

این روزها، تشخیص اصل بودن فندک زیپو، یکی از دغدغه‌های کلکسیونرهای زیپو است! مخصوصا وقتی بحث پرداخت 2 میلیارد تومان پول وسط باشد! به همین دلیل، خرید از یک فروشگاه که بصورت تخصصی در زمینه فروش زیپو اصل فعالیت می‌کند، می‌تواند دغدغه‌ی شما را کاهش دهد. به همین دلیل، فندک آنلاین بهترین فروشگاه برای خرید فندک زیپو اصل است!

به گفته فندک آنلاین، فروش این فندک طلایی فقط تا پایان 1404 شمسی ادامه دارد و امکان دارد فروش این فندک پس از این تاریخ، تمدید نشود! جالب است بدانید فقط 2 نسخه از این مدل زیپو در ایران موجود است!

شرایط و مراحل ثبت نام در پیش‌فروش فندک زیپو طلایی:

  • تحویل 24 ساعته
  • پرداخت 2 میلیارد تومان بصورت کامل و پیش‌پرداخت
  • متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت 10 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
  • تکمیل سن 18 سال قانونی
  • شرایط واریز با توجه به توضیحات منتشر شده در وبسایت رسمی فندک آنلاین

متقاضیان واجد شرایط پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی می‌توانند با مراجعه به سامانه فروشگاه اینترنتی فندک زیپو اصل (فندک آنلاین) به نشانی www.fandakonline.com، جهت تکمیل مراحل پیش‌فروش اقدام نمایند.

آغاز پیش‌فروش فندک زیپو 2 میلیارد تومانی! | فروردین 1403 2
آغاز پیش‌فروش فندک زیپو 2 میلیارد تومانی! | فروردین 1403 3