شنبه 1 اردیبهشت 1403

آمار فوتی‌ها، مفقودین و مصدومین سیلاب‌های اخیر به صورت تفکیک شده اعلام شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آمار فوتی‌ها، مفقودین و مصدومین سیلاب‌های اخیر به صورت تفکیک شده اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آمار فوتی‌ها، مفقودین و مصدومین سیلاب‌های اخیر در کشور به صورت تفکیک شده را اعلام کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمدحسن نامی در ارتباط با آخرین آمار جان‌باختگان سیلاب‌های اخیر در کشور از ابتدای مرداد تا نهم مردادماه اظهار کرد: 69 نفر در پی سیلاب‌های اخیر جان خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین 45 نفر نیز در این حوادث مفقود و 41 نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور با اشاره به آمار قطعی شده جانباختگان سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: استان تهران 32 فوتی، سیستان و بلوچستان 5، کرمان 3، لرستان 5، مازندران 6، مرکزی 3، یزد 5، خراسان رضوی 7، خوزستان 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین بر اساس آخرین آمار 32 نفر در تهران، یک نفر در چهارمحال و بختیاری، دو نفر در سمنان، 12 نفر در مازندران، 4 نفر در یزد، 3 نفر در خراسان رضوی مفقود شده‌اند.

نامی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار نهایی 15 نفر در استان تهران، یک نفر در سمنان، یک نفر در سیستان و بلوچستان، 4 نفر در کرمان، 4 نفر از مازندران، 4 نفر در مرکزی، دو نفر در هرمزگان و 3 نفر از خراسان رضوی، 7 نفر خوزستان نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس این آمار، از تعداد هفت نفر فوتی در خراسان رضوی یک نفر ایرانی و 6 نفر تبعه کشور عراق هستند و سه نفر مفقودی و سه نفر مصدوم در استان خراسان رضوی نیز تبعه عراقی بوده‌اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در خصوص فوتی‌های خوزستان نیز گفت: فوتی‌ها بر اساس صاعقه و رعد و برق اعلام شده‌اند.

سیلاب 23.6 میلیارد تومان به جاده‌های استان بوشهر خسارت وارد کرد 13 فوتی در سیلاب فیروزکوه / سیلاب به 80درصد روستای مزداران آسیب زد
آمار فوتی‌ها، مفقودین و مصدومین سیلاب‌های اخیر به صورت تفکیک شده اعلام شد 2