جمعه 13 مهر 1403

آمریکا با ژست حقوق بشری در غزه به‌دنبال بزک کردن وجهه کریه خود است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آمریکا با ژست حقوق بشری در غزه به‌دنبال بزک کردن وجهه کریه خود است

الهیان گفت: آمریکا تمام‌قد از رژیم صهیونیستی برای کشتار زنان و کودکان در غزه حمایت می‌کند و با ژست حقوق بشری می‌خواهد وجهه کریه خود را بزک کند.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات آمریکا در غزه گفت: طنزی که امروز از مقامات آمریکایی شاهد هستیم این است که از یک طرف بمب‌ها را بر سر زنان و کودکان فلسطینی می‌ریزند و از طرفی دیگر بسته‌های غذایی را برای آنان پرتاب می‌کنند و این اقدامات بیشتر مصرف انتخاباتی دارد و مردم دنیا متوجه این دوگانگی و دروغگویی مقامات آمریکایی هستند.

وی اظهار کرد: آمریکا به‌طور تمام‌قد از رژیم صهیونیستی برای کشتار زنان و کودکان در غزه حمایت می‌کند و الان با ژست حقوق بشری و حمایت از مردم غزه تلاش می‌کند وجهه کریه خود را بزک کند و با ژست حمایت از مردم غزه بسته‌های غذایی را برای آنها ارسال و فرارسیدن ماه رمضان را تبریک بگوید.

الهیان ادامه داد: این‌ها دوگانگی‌هایی است که مردم جهان آن را هوشیارانه رصد می‌کنند و متوجه این دروغگویی و نفاق در مقامات آمریکایی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره پیشنهادات وزیر خارجه در نشست جده برای آتش‌بس در غزه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران مبتکر پیشنهاداتی برای کاهش ظلم بزرگی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی به مردم غزه می‌کنند البته دستگاه دیپلماسی باید در مجامع بین‌المللی پیشنهاددهنده برداشته شدن فشار از ملت مظلوم فلسطین باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس