شنبه 6 مرداد 1403

آمریکا

آمریکا

وب‌گاه 55 آنلاین

پوتوی اعظم استاد استتار در روز و شکارچی در شب است این پرنده بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است. در طی روز بی حرکت بر روی شاخه های درختان می‌نشیند پرهای وی شبیه تنه درختان است که او را به خوبی استتار میکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ تنها چهره مشهور سیاسی جهان نبود که از یک سوء قصد جان به در برد. ماندن بر مهمترین کرسی‌های قدرت در کشورهای جهان گاه به قیمت جان صاحبان قدرت تمام شده و گاه تیرها به هدف نخورده است. «اقتصادنیوز» در این گزارش به تاریخچه مهمترین ترورهای ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌از زمان تأسیس آمریکا در سال 1776، چهار رئیس جمهور ایالات متحده در زمانی که در قدرت بودند ترور شده‌اند. اما تلاش‌ها و توطئه‌ها برای ترور متصدیان کاخ سفید بسیار بیشتر از این است. در واقع، تاکنون حداقل 17 تلاش برای ترور روسای جمهور در تاریخ این کشور اتفاق افتاده است. از زمان تأسیس آمریکا در سال 1776، چهار رئیس جمهور ایالات متحده در زمانی که در قدرت بودند ترور شده‌اند. اما تلاش‌ها و توطئه‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید هم اکنون از برگزاری نشست ویژه بررسی ترور نافرجام «ترامپ» با حضور «بایدن» خبر داد و اعلام کرد که پس از این جلسه، رئیس‌جمهور آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید هم اکنون از برگزاری نشست ویژه بررسی ترور نافرجام «ترامپ» با حضور «بایدن» خبر داد و اعلام کرد که پس از این جلسه، رئیس‌جمهور آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد و گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب کشورمان از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جدید انگلیس در سفر به سرزمین‌های اشغالی خواستار آتش بس فوری در نوار غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جدید انگلیس در سفر به سرزمین‌های اشغالی خواستار آتش بس فوری در نوار غزه شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه خود تاکید کرد: ما تلاش برای ترور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا را محکوم می‌کنیم.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه عربستان امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای تلاش نافرجام برای ترور رئیس جمهوری سابق آمریکا را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه خود تاکید کرد: ما تلاش برای ترور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا را محکوم می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه در شهر اشغالی الرمله، پاسخ طبیعی به جنایات مستمری است که رژیم غاصب علیه ملت فلسطین و سرزمین آنها مرتکب می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب کشورمان، پیروزی در چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.