یک‌شنبه 18 شهریور 1403

آمریکا

آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد که از دارائی های مسدود شده روسیه برای اوکراین سلاح و مهمات خواهد خرید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو ناو جنگی آلمانی در اقدامی کم‌سابقه برای شرکت در رزمایش مشترک با کشورهای دیگر از تنگه تایوان عبور می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو کشتی جنگی آلمان قرار است در اواسط ماه جاری از تنگه تایوان عبور کنند و اولین کشتی‌های نیروی دریایی آلمان در 22 سال گذشته باشند که از این تنگه عبور می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از نیرنگ درخصوص برجام، کشاندن ایران به ماجرای اوکراین و همراهی با شیوخ جنوب خلیج فارس در زمینه انکار مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه ابوموسی و تنب‌های بزرگ و کوچک، اکنون روسیه برای زنگزور نقشه دارد. روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: چهارمین ضربه چند سال اخیر روسیه به ایران، در حال فرود آمدن بر پیکر کشورمان در مرز‌های شمال غرب است. بعد از نیرنگ درخصوص برجام، کشاندن ایران به ماجرای اوکراین...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم گفت: ما اسلحه می‌فروشیم دلار میگیریم، ما از طریق شراکت با روسیه تحریم‌ها را دور می‌زنیم، ما سویا و ذرت و... از روسیه وارد می‌کنیم. اروپایی ها به اوکراین، اسلحه می فروشند. ناتو وارد اوکراین شده چرا ما در جهت حمایت از متحد خود به روسیه موشک و پهپاد ندهیم؟ً

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در اسپانیا برگزار شد و طی آن سه ملی پوش کشورمان فینالیست شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع یمن بر حتمی‌بودن واکنش صنعا نسبت به حمله اسرائیل به خاک این کشور تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

قیمت واقعی دلار چقدر است؟ این پرسشی است که در نظام چندنرخی ارز ایران، بارها از سوی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در دلار مطرح می‌شود. آیا کف کریدور ششم که دلار در حال حاضر چند روزی است در آن قرار دارد، نشان‌دهنده ارزش واقعی اسکناس آمریکایی است؟ علی طباطبایی، کارشناس بازارهای مالی، در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز» به بررسی چشم‌انداز قیمت دلار پرداخته است. او همچنین پیش‌بینی کرده که مسیر پیش...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اطلاع داده است که نمی‌تواند از وی در اراضی اشغالی فلسطین استقبال کند.

خبرگزاری مهر

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، امروز در شهر پونته ودرا کشور اسپانیا برگزار شد و طی آن سه ملی پوش کشورمان به فینال راه پیدا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اطلاع داده است که نمی تواند از وی در اراضی اشغالی فلسطین استقبال کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه اوکراین روز شنبه (امروز) هشدار داد که اگر ایران موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد، "عواقب مخربی برای روابط دوجانبه اوکراین و ایران خواهد داشت." وزارت امور خارجه اوکراین روز شنبه (امروز) هشدار داد که اگر ایران موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد، "عواقب مخربی برای روابط دوجانبه اوکراین و ایران خواهد داشت."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، نخست وزیر اوکراین برای جلب حمایت بیشتر به سراغ رئیس جمهور ایتالیا رفت.