دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: سقف غیبت‌های مجاز دانشجویان در آیین نامه آموزشی مصوب 1397 مشخص شده است و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان امور دانشجویان، اطلاعیه‌ای در خصوص دریافت ارز دانشجویی برای نیمه اول سال 1401 به شرح زیر صادر کرد: جهت درخواست ارز هزینه شخصی (نرخ صرافی ملی)، دانشجویان در سامانه سجاد گواهی اشتغال به تحصیل نیمه اول 1401 (بازه زمانی اشتغال به تحصیل summer-spring)) با تأیید سامانه میخک را بارگذاری کنند. نیمه دوم 1401 قابل بررسی نیست. ارز صرفاً براساس مدت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با علوم شناختی به منظور تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی درباره تقارن کلاس‌های آموزشی در دانشگاه با اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 اطلاعیه دارد. در این اطلاعیه آمده است: با هدف فراهم‌سازی بهینه برای تماشای مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر و با توجه به محبوبیت گسترده این مسابقات و تأثیر آن در ایجاد شور و نشاط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه تهران در پی انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ورود یک فرد مسلح به داخل یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: هر گونه ورود افراد غیرمرتبط با دانشگاه به درون خوابگاه‌های دانشجویی واقعیت ندارد و وضعیت خوابگاه‌ها عادی است.

خبرگزاری مهر

کلاس‌های آموزشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد که همزمان با بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 است، از ساعت 14 امروز 30 آبان تعطیل شد.

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خبر ورود فرد مسلح به خوابگاه دختران این دانشگاه را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشریح فعالیت‌های یکساله این معاونت اظهار داشت: یکشنبه پیش‌رو (6 آذر) و همزمان با سالروز تاسیس این معاونت از فعالان و پیشکسوتان فناوری تقدیر می‌شود.

خبرگزاری مهر

هفتمین جلسه از دور هشتم هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، 49 پرونده از 52 پرونده متقاضیان تدریس خبره / تجربی تایید شد.

خبرگزاری مهر

سازمان امور دانشجویان، اطلاعیه ای در خصوص دریافت ارز دانشجویی برای نیمه اول سال 1401 صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در برخورد با دانشجویان متخلف، هیچ تصمیم شخصی و خارج از مقررات گرفته نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش جایگاه علم و فن آوری در دفاع مقدس در دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در جنگ قسمت اعظمی از رزمندگان بسیج و سپاه آموزش ندیده بودند، اما وقتی امام فرمان داد مردم به جبهه بروند در حین جنگ آموزش دیدند، چون فرصتی برای آموزش نبود. وی با بیان اینکه ما در قاعده‌های قرآنی باید تفکر سپاه...