یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه همه معلمان فارغ از سنوات خدمتی‌شان مشمول رتبه بندی می‌شوند، گفت: در رتبه بندی فرایند، رقابتی است و همه معلمان در قالب شایستگی‌های عمومی، حرفه‌ای، تخصصی و تجربه می‌توانند به‌نحوی که در قانون آمده از مزایای رتبه‌بندی استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مریخ‌نورد استقامت که در جست‌وجوی نشانه‌هایی از حیات در گذشته‌های سیاره مریخ به این سیاره اعزام شده، نهمین نمونه سنگ را از این سیاره سرخ رنگ جمع‌آوری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیل دمای منطقه شمالگان توسط محققان نشان می‌دهد این منطقه چهار برابر سریع‌تر از بقیه مناطق زمین در حال گرم شدن است و روند گرمایش آن در 50 سال گذشته شامل دو مرحله افزایش شدید بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان با استفاده از توان متخصصان خود و پشتوانه مرکز تحقیقات علوم دامی کشور موفق به تولید و عرضه یک نهاده پروتئینی از بستر طیور گوشتی (کودمرغی) شده است که جیره دام را 40 درصد ارزان تر می کند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در یکی از کارگروه های اجلاس معاونین آموزشی، ضمن انتقاد از رویه کنونی رتبه بندی دانشگاه ها، بر تغییر شاخص ها و معیارهای رتبه بندی تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - جنجال‌های ناآگاهانه بر سر آنچه حذف 27 دانشگاه ایران از فهرست مورد تائید دولت عراق نامیده شد این روزها در محافل علمی و رسانه‌ای خبرساز شده است که رایزن فرهنگی ایران در عراق در این باره از مسئولان دانشگاهی خواست تحت تاثیر شایعات و فضای ایجاد شده به وسیله توئیت‌های افراد کم اطلاع قرار نگیرند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در خصوص نحوه برگزاری کنکور 1402 و بلاتکلیفی داوطلبان گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد کنکور نهایی شده است و به زودی به همه دستگاه های ذیربط از جمله سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ می شود.

وب‌گاه عصر ایران

محققان بر این باورند که می‌توان هنگام ارزیابی خطر بیماری‌ها، قد افراد را هم در نظر گرفت. مثلا راهکارهای پیشگیری از بیماری‌هایی را که به قد افراد مرتبط هستند به آنها گوشزد و تا حدی تشخیص بیماری‌ها را شخصی‌سازی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ششمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران با 700 شرکت‌کننده در سه روز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیوند میان فناوری‌های علوم اعصاب، لیزر، اپتیک و فوتونیک، زمینه را برای ارتقای دانش شناختی و سلامت جامعه فراهم می کند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد آن دسته از دانشجویان ورودی 97 که نیاز به دو ترم برای اتمام تحصیل خود دارند باید فرم تعهد برای تمدید سنوات را حداکثر تا تاریخ 15 مرداد تمدید کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تدوین فصول اختصاصی در کتب درسی فنی و حرفه ای یکی از راه‌های نفوذ صنعت گیاهان دارویی به مدارس و در میان دانش‌آموزان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعالیت یکی از کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار در زمینه گلاب و اسانس گل محمدی و سایر اسانس‌ها و عرقیات گیاهی منطقه کاشان و کشور باعث رشد و توسعه صنعت گل محمدی شده است.