یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه 21 تیر در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت امور آموزشی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: با توجه به تقاضای تعداد زیادی از دانشجویان برای تمدید ثبت نام ترم تابستان و همچنین وجود اختلال و قطعی سامانه طی روز‌های 14 ام و 15 ام، ثبت نام ترم تابستان تا روز یکشنبه 19 ام تیر ماه تمدید شد. روز یکشنبه 19 ام تیر ماه اخرین مهلت ثبت نام و واریز شهریه است. دانشگاه خوارزمی به منظور جبران بخشی از مشکلات...

خبرگزاری مهر

مراسم معنوی روز عرفه امسال در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور همانند سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سهم ایران از جابه‌جایی دانشجویان جهانی حدود 100 هزار نفر یعنی حدود 1.5 درصد کل جمعیت دانشجویانی است که در حال جابه‌جایی در کشورها هستند.

خبرگزاری مهر

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه خوارزمی تا فردا یکشنبه 19تیر ماه تمدید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صادق صحرایی مدیرعامل شرکت توسعه آلین صنعت بارثاوا با اعلام این خبر افزود: این رگولاتور در واقع قسمت ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی است و هوای فشرده ورودی به این دستگاه‌ها را که اغلب با فشار چهار بار است در محدوده مشخصی ثابت کرده و تبدیل به هوای تغذیه ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی می‌کند. صحرایی ادامه داد: این محصول در دستگاه‌های تنفسی مثل ونتیلاتور،...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

قزوین - معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در کل دنیا 6 میلیون دانشجو در خارج از کشور خود تحصیل می‌کنند، گفت: سهم ایران از این تعداد دانشجو حدود 100 هزار نفر است.

خبرگزاری مهر

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراخوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: اصلاحات نهایی سند ملی ازدواج دانشگاهیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شده و برای ابلاغ به مجموعه ریاست جمهوری ارسال شد.